Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjørte med hybelen på taket

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen av dere?

er det noen av dere?

6771341[/snapback]

Nei, forhåpentligvis ikke :p

Det som forundrer meg mest er hvordan han har fått alt dette opp på taket :ohmy:

6771411[/snapback]

Det var nok det første jeg tenkte på også.. Må ha vært en gjeng til å støtte opp rundt hele bilen.. :p Men reagerte på at det kanskje skulle bli inndragelse av førerkort.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe, de andre kan godt være ekte, men se på bilen på planet her:

1.jpg

Det er lett å se, bl.a. på bunnen av forhjulet, og den stripa som går på veggen bak fra forhjul til planet på den andre bilen, at dette bildet er juks. Ikke veldig bra jukset heller, når man ser klippestrekene.. :p

Lenke til kommentar
visst du ser der dekket "forsvinner" så ser du jo at det kommer noe ut av platten på den andre lastebilen . . . noe til å støtte opp forjula til den som står på platten? hmm..

6774608[/snapback]

Takk og pris tenkte sjåføren på å støtte opp om forhjulene :p

Lenke til kommentar

1.jpg

Det er lett å se, bl.a. på bunnen av forhjulet, og den stripa som går på veggen bak fra forhjul til planet på den andre bilen, at dette bildet er juks. Ikke veldig bra jukset heller, når man ser klippestrekene.. :p

6774585[/snapback]

Det der er på ullensaker trafikkstasjon eller hva det heter. Nærmere bestemt Jessheim. Der jeg bodde før. Da jeg så det der måtte jeg kjøre opp og se selv. Og JA! Det er ekte

Lenke til kommentar

1.jpg

6774585[/snapback]

Det der er på ullensaker trafikkstasjon eller hva det heter. Nærmere bestemt Jessheim. Der jeg bodde før. Da jeg så det der måtte jeg kjøre opp og se selv. Og JA! Det er ekte

6774656[/snapback]

Hva da? står den der ennå? På utstilling eller noe?

Det jeg lurer fælt på er om det kan være motor i den bakerste. Jeg kan ikke se for meg det kan være det, uten at dette hadde tippet.. Hvis ikke må bilen som laster ha en enormt tung motor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...