_norse_ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) GC: Starbreeze at Leipzig Er stor fan av Starbreeze. Enclave og spesielt Riddick var topp, og jeg har stor tro på Darkness. Eurogamer: Are you looking at February? Jens Andersson: Early 2007. Eurogamer: Do you support 1080p on PS3? Jens Andersson: No. Well, I'm not sure it's possible how we would upscale to 1080, but we're going to run in most probably in the same resolution on Xbox and PlayStation 3. The graphics hardware is performance-wise kind of similar, so... Eurogamer: Do you think there'll be a definitive version? Jens Andersson: They will look pretty much identical and feel performance-wise will hopefully be pretty identical. That's what we are aiming for anyway. The PlayStation 3 has a few capabilities that perhaps we can take advantage of, for example the Blu-ray, but it's going to be just nifty features, just cramming more extra content or more movie content in there on the Blu-ray, because we have the space, while on Xbox we have filled up. Hadde et håp om å få se spillet ute i butikkene før jul, men det er vel nok av andre spill å ta seg av så ventetiden blir vel ikke så lang. Usikker på om jeg skal kjøpe spillet til PS3 (hvis jeg får tak i en før februar da) eller X360. Liker X360 kontrolleren bedre enn det tradisjonelle Dual Shock designet så det er et argument for 360, men på andre siden kan det jo hende spillet ser/høres bedre utpå PS3. Time will show. Ekstramateriale/mer video interesserer meg midt i r... Endret 30. august 2006 av espent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå