hauk74 Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 hei har et integrert lydkort og et ekstern. de gir hverander konflikter bruker headsett og høtalere og i oppstart blir det lyd i hovedkort og slipp høytalere.. hvordan kan jeg sammkjøre de? eller er det best å ta ut ekstern lydkort? qreativ soundblaster 128 Lenke til kommentar
xoop Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det greieste er vel å disable det integrerte kortet i BIOS. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Eg ville skrudd av det integrert lydkortet, Vil tro at det er bedre lyd om du bare bruker creative sitt lydkort. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg mener å huske du må flytte på en jumper for å disable lydkortet på hovedkortet! Sjekk i manualen så finner du fort det ut.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det integrerte lydkortet gir bedre lyd enn SB128PCI. Ta ut det eksterne, du. -KJL Lenke til kommentar
GeForce4 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Tror også det integrerte er bedre, men det er bare å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå