Jorek Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei! Jeg tipper det er flere enn meg der ute som spiller gitar/bass/etc., og virkelig har savnet Guitar Pro. Det har virklelig vært stor mangel på denne typen programmer for linux. DGuitar er et "greit" alternativ hvis man bare skal spille av GP3/GP4/MIDI, men har ikke støtte for redigering. KGuitar har også prøvd seg, men jeg har heller dårlige erfaringer med dette programmet. MEN: Jeg kom for et par mnd. siden over TuxGuitar, og har fulgt med på utvilklinga. Prøvde versjon 0.8 i går, og det ser veldig bra ut. TuxGuitar støtter: Både lesing og skriving av GP3/4/5 filer. Eksportering til PDF, ASCII og MIDI. Importering av MIDI. Dette er et veldig bra alternativ til Guitar Pro, så jeg anbefaler alle å sjekke det ut. Mvh Jorek=) Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 flott, prøver når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det så veldig bra ut, skal teste det. Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Er det noen programmer som støtter .ptb-filer? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) oi herlig, spesielt da jeg ikke fikk dguitar til å fungere. edit: bare jeg som ikke får spilt av musikk i programmet? får unavlaible soundbanks error edit2: flaut, glemt å stenge xmms..... :\ Endret 31. august 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 TuxGuitar ser nydelig ut. Måtte starte Windows her en dag for å skrive litt tablatur, men no more!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå