Postkassestativ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Har problemer med at datamaskina henger seg i en liten stund hver gang jeg trykker på en knapp på internett! Noen som har hatt dette problemet? Og noen gang jeg starter opp finner den ingen harddisker. Alle har harddiskkjøler CPUen ligger på ca 32 grader ved idle Pentium D 2,66ghz 1GB Ram MSI 945PL NEO 2x 160GB SATA 300GB SATA 250GB SATA DVD-Brenner Asus Geforce 6800 Sunbeam NUUO 550W Finner ingen virus eller spyware Nyinstallert Windows Endret 30. august 2006 av david_almli Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har opplevd dette jeg oxo, men ikke med SATA disker installert, men problemet var at Windows ikke takler så mange store disker, fikk 2 stk til eksternt Lykke til! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg