crazym Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Har en bekjent av meg som hadde en bærbar maskin stående på under torden vær. Og da skjedde jo det som måtte skje.. At pc`n tok kvelden.. Men det jeg lurer på er om, det er noen måte å få tilbake dataene som ligger på Harddisken ? Har tatt denne ut (HDD) og er det da bare å sette den inn i en annen pc? Eller hvordan fungerer dette? Noen med peil? Evt bedrifter som tar på seg slike jobber med å gjenopprette data fra HDD`er ? Veldig mye økonomi og kunder på harddisken som er uerstattlig.. Finnes det evt noen konverterer fra vanlig hdd kabel i vanlig pc, til bærbar hdd-kobbling? Med evt strøm? Endret 30. august 2006 av crazym Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Sitter på broderen sin bruker, men sannsynligvis vil jeg anta at hardisken er mulig å redde. Overgang fra 2.5" (44 pins IDE) kontakt til 40 pins IDE kontakt får du kjøpt på ebay til under $1. Skal du kjøpe fra Norsk webshop blir det fort litt dyrere. Lenke til kommentar
Whitebox Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Du kan bruke denne adapteren http://direkteshop.no/product_info.php?products_id=9 Håper dette kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
crazym Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Takker så mye.... Skal forsøke det tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå