eUnaas Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 ja nå virker det igjen yess... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Den beryktede kabelen skal være brutt på amerikansk side, så jeg tror ikke det er Telenor sin feil. Ringte forøvrig feilmeldingen i Telenor, og de sa at det jobbes på spreng med internettbiten. Feilen skal ha rammet hele landet, uten at de visste hva som var feil (!) Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Ifølge kundeservice er det problemer med utenlandsforbindelsen til Telenor i Arendal. Fikk beskjed på chat'en på online.no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Altså msn.google og det funker men det er noen kanaler i usa og sør-amerika eg ikke får kontakt med. Har aldri skjedd før. Er det med kabelen sant? legg inn link til siden dere fikk infoen fra. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det jeg har hørt om kabelen har jeg hørt per telefon. Jeg har ingen grunn til å tvile på om det er sant, men det er ikke så enkelt å finne noe om det heller så lenge vi er avhengige av kabelen for å finne det ut... Feilmeldingsdama spurte om hvilket nummer jeg forsøkte å ringe. Når jeg sa det gjaldt internett svarte hun "data, det er ødelagt over hele landet"... Er ikke den mest spesifikke feilmeldingen jeg har hørt... Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Er utenfor ålesund og har hat problemer selv. Snakka med telenor, var som eg trudde, dem hadde problemer med navnserveren(e). Er fiksa nå da. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 google og andre ting funker framdeles ikke her da :sad: (haugesund) Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Etter mere testing, så har du rett. Samme her med meg. Men før i dag var det ikke noe som funka. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Har problemer her i Steinkjer også... irriterende Lenke til kommentar
en mann Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Problemer i bergensområdet. Utenlandske servere er ikke tilgjengelige. Pøs på med info! Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 snakka med en svenske.. de hadde samme problemet... ser ut som d er en server utafor norge hvertfall da.. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg var i Arendal i går og der så jeg at de hadde begynt å grave i en eller annen gate (husker iikke navnet i farta), og det er i den gata at utenlandsforbindelsen til telemor ligger. Det er medst sannsynlig at det er en gravemaskin som har gravd litt for dypt... Det var forresten meg som fixa den meldinga på chat'en til telenor (direkte.online.no) tidligere i dag... Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 15:15, skrev SnowDOG_:Altså msn.google og det funker men det er noen kanaler i usa og sør-amerika eg ikke får kontakt med. Har aldri skjedd før. Er det med kabelen sant? legg inn link til siden dere fikk infoen fra. kommer inn på alt utenom google jeg! hehe :smile: Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 ICQ funker hos meg, den slutta aldri og funke. Men kan fortsatt ikke koble tile google. Klarer en del andre sider som http://www.netbsd.org or http://www.tucows.com Lenke til kommentar
aarflot Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Har ADSL linje i Ungarn. Alt funker fint her, ikke noe problemer med hverken Google, CNN eller noen andre amerikanske sider... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Yahoo! Nå kom jeg i alle fall inn på Yahoo! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg bor ved bergen, og har ISDN fra telenor. Problemer her også... Det er noen få utenlandske sider som funker. argh... Klokken er nå 18:00, har dette holdt på i hele dag eller? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 14:16, skrev Elling:Siste rykter går på at en sjøkabel i Atlanteren er kappet... Nettavisen fikk ikke bekreftet dette før kl. 1450 i dag. Hvem var først ute med nyheten? Elliiiiing!! Over et døgn før Nettavisen! Nettavisen: Nettsurfere lammet av kabelbrudd Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har funnet feilen. Fra NGT's driftmeldigs sider: Driftsmeldinger Redusert forbindelse mot USA. På grunn av kabelbrudd i Atlanteren 26. oktober kl. 12:40 har det vært redusert forbindelse mot USA. Kapasiteten økes stadig, men vil neppe være tilbake for fullt før mandag 28. oktober. 26. oktoberkl. 18:20 - 20:15: Kabelbrudd for Ski og Østfold På grunn av kabelbrudd mistet kunder i Ski og hele Østfold forbindelsen. Kunder i Langhus-området fikk igjen forbindelsen 27. oktober kl. 02.20. Syns jeg lagga noe vanvittig i noen spill skjønner dere :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå