Jon@s Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Skal slå ihjel noen timer i sentrum av Trondheim og er ikke veldig kjent. Noen lokale som vet hvor de bra butikkene er å finne? Tenker da først og fremst på butikker i kategorien spill, film, musikk, gadgets osv. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Heisann! Spaceworld på Trondheim torg er vel fint. Og på Mercur senteret har vi en nyåpnet butikk som heter Mamoz. Ellers har vi Spacebar tvers over Trondheim Torg. mvh. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Platekompaniet på hjørnet av Munkegaten og Thomas Angels Gt. er et sikkert valg. I tillegg har vi nisjebutikker som Avalon (Kongens gate), Outland (Munkegata, rett over Platekompaniet), Spiderman (rett ved Outland) og Aftermath (Trikkeholdeplassen) om det er noe spesielt du er ute etter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Datakjeden > Spaceworld (overpriset drittbutikk). Ellers har vi jo flere steder hvor det finnes Mamoz, bl.a. en rett ved der hvor jeg bor =) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 -musikk- tre 45 i kongens gt elelr platekompaniet(spørs hva du mener med musikk:P instrumenter eller plate butikk) -spill- spaceworld i nordre eller trondheim torg Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Spaceworld på Trondheim torg er vel fint. Og på Mercur senteret har vi en nyåpnet butikk som heter Mamoz. Ellers har vi Spacebar tvers over Trondheim Torg. 6771062[/snapback] Ikke sett alle sparepengene dine på det, men jeg mener at Spaceworld har flyttet fra Mercur til lokaler på Nordre (der det var en Mix-kiosk før, omtrent rett overfor Adresseavisen) og at Mamoz har overtatt Spaceworlds gamle lokaler. Opp trappa, vet du. Ellers anbefaler jeg i tillegg til de allerede nevnte en tur innom Wangsmos antikvariat bak Vår Frues kirke øverst i Nordre. For i første rekke boknerder finnes det skatter her, men de har også både musikk, film og tegneserier. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ingen butikker som er særlig bra-bra i Trondheim. De er heller Trondheim-bra. Btw. Har mamoz sluttet med utsalget som de hadde ovenfor Lerkendal? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ingen butikker som er særlig bra-bra i Trondheim. De er heller Trondheim-bra. Btw. Har mamoz sluttet med utsalget som de hadde ovenfor Lerkendal? 6794394[/snapback] Det står enda reklameplakater utenfor, ved Røde Kors-bygget. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen plass å få kjøpt Devil Sticks i Trondheim? Og hva koster det i så fall? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ikea ftw! Der har du alt du trenger Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Btw. Har mamoz sluttet med utsalget som de hadde ovenfor Lerkendal? 6794394[/snapback] Den lever i beste velgående, tror til og med de har fornyet den. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Btw. Har mamoz sluttet med utsalget som de hadde ovenfor Lerkendal? 6794394[/snapback] Den lever i beste velgående, tror til og med de har fornyet den. 6802553[/snapback] Bor du i nærheten du også? Lenke til kommentar
maskin Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Btw. Har mamoz sluttet med utsalget som de hadde ovenfor Lerkendal? 6794394[/snapback] Den lever i beste velgående, tror til og med de har fornyet den. 6802553[/snapback] Bor du i nærheten du også? 6802950[/snapback] Mamoz på nardo lever i beste velgående. Kjøpte selv netopp et netverkskort der. :!: De åpna butikken på Mercur-senteret sikkert fordi butikken går bra. Har en kompis som jobber der også, en butikk som kan anbefales om du skal til Trondheim Bor selv rett ved siden av Mamoz på Nardo, rett ved barneskolen om det sier deg noe! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Mamoz på nardo lever i beste velgående. Kjøpte selv netopp et netverkskort der. :!: De åpna butikken på Mercur-senteret sikkert fordi butikken går bra. Har en kompis som jobber der også, en butikk som kan anbefales om du skal til Trondheim Bor selv rett ved siden av Mamoz på Nardo, rett ved barneskolen om det sier deg noe! 6803677[/snapback] Barneskolen er omtrent det samme som "fiolsvingen", right? Der alle folk går for å komme seg på bussen? Jeg tror vi er ganske nære naboer.. Jeg bor tvers ovenfor det gamle "Tapir", omtrent =) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Zethyr: Jeg bor fire mil sør for Trondheim; altså Fannrem. Endret 4. september 2006 av Johnx Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Mamoz på nardo lever i beste velgående. Kjøpte selv netopp et netverkskort der. :!: De åpna butikken på Mercur-senteret sikkert fordi butikken går bra. Har en kompis som jobber der også, en butikk som kan anbefales om du skal til Trondheim Bor selv rett ved siden av Mamoz på Nardo, rett ved barneskolen om det sier deg noe! 6803677[/snapback] Lenge siden jeg har vært ved Mamoz, så måtte bare spørre iogmed at de har åpna på Mercur. Tenker meg at de har bruk for lager Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Platekompaniet på hjørnet av Munkegaten og Thomas Angels Gt. er et sikkert valg. I tillegg har vi nisjebutikker som Avalon (Kongens gate), Outland (Munkegata, rett over Platekompaniet), Spiderman (rett ved Outland) og Aftermath (Trikkeholdeplassen) om det er noe spesielt du er ute etter. 6771111[/snapback] Jøss, eksisterer Aftermath ennå Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Om du er på utkikk etter hardware, ligger Datakjeden i fjordgaten, har jeg funnet ut. Og om du mot formodning skulle ha tak i tobakk til vannpipe, går du til en såkalt "pakkis-sjappe" ved navn Basar. Om du er heldig har de noe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå