Gå til innhold

Kule butikker i Trondheim?

Jon@s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platekompaniet på hjørnet av Munkegaten og Thomas Angels Gt. er et sikkert valg. I tillegg har vi nisjebutikker som Avalon (Kongens gate), Outland (Munkegata, rett over Platekompaniet), Spiderman (rett ved Outland) og Aftermath (Trikkeholdeplassen) om det er noe spesielt du er ute etter.

Lenke til kommentar
Spaceworld på Trondheim torg er vel fint. Og på Mercur senteret har vi en nyåpnet butikk som heter Mamoz. Ellers har vi Spacebar tvers over Trondheim Torg.  ;)

6771062[/snapback]

Ikke sett alle sparepengene dine på det, men jeg mener at Spaceworld har flyttet fra Mercur til lokaler på Nordre (der det var en Mix-kiosk før, omtrent rett overfor Adresseavisen) og at Mamoz har overtatt Spaceworlds gamle lokaler. Opp trappa, vet du. :)

Ellers anbefaler jeg i tillegg til de allerede nevnte en tur innom Wangsmos antikvariat bak Vår Frues kirke øverst i Nordre. For i første rekke boknerder finnes det skatter her, men de har også både musikk, film og tegneserier.

Lenke til kommentar
Btw. Har mamoz sluttet med utsalget som de hadde ovenfor Lerkendal?

6794394[/snapback]

Den lever i beste velgående, tror til og med de har fornyet den.

6802553[/snapback]

Bor du i nærheten du også?

6802950[/snapback]

Mamoz på nardo lever i beste velgående. Kjøpte selv netopp et netverkskort der. :!:

De åpna butikken på Mercur-senteret sikkert fordi butikken går bra. Har en kompis som jobber der også, en butikk som kan anbefales om du skal til Trondheim :cool:

Bor selv rett ved siden av Mamoz på Nardo, rett ved barneskolen om det sier deg noe! :cool:

Lenke til kommentar
Mamoz på nardo lever i beste velgående. Kjøpte selv netopp et netverkskort der.  :!:

De åpna butikken på Mercur-senteret sikkert fordi butikken går bra. Har en kompis som jobber der også, en butikk som kan anbefales om du skal til Trondheim  :cool:

Bor selv rett ved siden av Mamoz på Nardo, rett ved barneskolen om det sier deg noe!  :cool:

6803677[/snapback]

Barneskolen er omtrent det samme som "fiolsvingen", right? Der alle folk går for å komme seg på bussen? Jeg tror vi er ganske nære naboer.. Jeg bor tvers ovenfor det gamle "Tapir", omtrent =)

Lenke til kommentar
Mamoz på nardo lever i beste velgående. Kjøpte selv netopp et netverkskort der.  :!:

De åpna butikken på Mercur-senteret sikkert fordi butikken går bra. Har en kompis som jobber der også, en butikk som kan anbefales om du skal til Trondheim  :cool:

Bor selv rett ved siden av Mamoz på Nardo, rett ved barneskolen om det sier deg noe!  :cool:

6803677[/snapback]

:)

Lenge siden jeg har vært ved Mamoz, så måtte bare spørre iogmed at de har åpna på Mercur.

Tenker meg at de har bruk for lager ;)

Lenke til kommentar
Platekompaniet på hjørnet av Munkegaten og Thomas Angels Gt. er et sikkert valg. I tillegg har vi nisjebutikker som Avalon (Kongens gate), Outland (Munkegata, rett over Platekompaniet), Spiderman (rett ved Outland) og Aftermath (Trikkeholdeplassen) om det er noe spesielt du er ute etter.

6771111[/snapback]

Jøss, eksisterer Aftermath ennå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...