mohuhau Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 hva er galt med telenor??? finne ingen sider... bare noen få i norge. er andre gang denne uka... :sad: Lenke til kommentar
runeb Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Samme her. Har blitt litt bedre nå, men får fortsatt ikke tak i alle sider. Antar det er et forbigående teknisk problem hos telenor... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Innenladns funker nå men oen andre enn meg som ikke har utenlands?? Kanksje nix er FUKCA? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg var i Arendal i går og der så jeg at de hadde begynt å grave i en eller annen gate (husker iikke navnet i farta), og det er i den gata at utenlandsforbindelsen til telenor ligger. Det er medst sannsynlig at det er en gravemaskin som har gravd litt for dypt... _________________ Never test the depth of the water with both feet... [ Denne Melding var redigert av: muffe på 2002-10-26 17:00 ] Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Telenor har vist routing problemer. Det sier i allefal rykene jeg har hørt. Ikke drep meg om jeg tar feil da. Det er nok ikke bare utenlandske sider som har vert problemet. Nedlastingen av red hat 8.0 ble avbrudt ifra NTNU sin ftp server hos meg :sad:. irc og msn virket fint. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 -slett denne- -dobbelpost- [ Denne Melding var redigert av: WebWarrior på 2002-10-26 17:01 ] Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 tror de hadde problemer med DNS serveren tidligere i dag, de driver vel på å konfigurerer den nå (håper jeg) blir skjelven uten nett som funker 100% :smile: Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Heh. OK Det forklarer problemene jeg har her også. Er dette begrenset til Telenor? Jeg sjekket på Telenors sider, og, jo da. De har problemer med utenlandslinjene sine. Det forklarer problemet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 De kunne iallefall kosta på seg å legge ut ei driftsmelding. Kommer kanskje imorgen når alt(?) er fixa.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 17:00, skrev WebWarrior:Jeg sjekket på Telenors sider, og, jo da. De har problemer med utenlandslinjene sine. Det forklarer problemet. Hvor ser du det? Siste driftsmeldingen jeg kan se er datert 24.10 Lenke til kommentar
Blue Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 mmm...har hatt problener jeg også i dag, men det ser ut til ha orda seg Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 ADSL i oslo her får ikke utenlandkse sider GJøre dere andre med adsel i oslo det? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 NGT har også problemer, ser ikke ut som det bare er telenor... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg har samme drittproblemet jeg også. Men http://www.club-siemens.com fungerer, men det kan ha noe med at den også går hvis en skriver http://www.club-siemens.no Vet noen når dette problemet blir fikset? Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 17:55, skrev It's me:Jeg har samme drittproblemet jeg også.Men http://www.club-siemens.com fungerer, men det kan ha noe med at den også går hvis en skriver http://www.club-siemens.noVet noen når dette problemet blir fikset? em begge serverne er i norge... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det ser ut for meg som feilen ligger på en av linkene til Telia Jeg har stort pakketap når jeg går igjennom telia. Telenor og NGT har samtrafikk avtale med Telia, så... :sad: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Problemet ligger i USA, dvs Telenor og Nextgentel får ikke gjort mye annet enn å vente.... Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hvorfor laga dere en ny tråd når det allerede er en om dette? Viser bare hvor giddaløse folk er med og sjekke litt opp før dem poster om hjelp. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg blir gal. Gal av lengsel. MÅ få sjekka mailen min! Den står bare og stanger nå. Det er viktige ting på vei, som jeg MÅ ha før jeg skal på jobb klokka 0700 i morgen! *hikst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå