Da_Assassin Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 joah... kan godt gå med på at det har originalt med kristendommen å gjøre, men de færreste (ihvertfall de jeg kjenner) tenker på julenissen som noe helt annet, rett å slett et lyspunkt i en kjedelig hverdag (vinteren ER faktisk kjedelig for noen) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg har vært så slem at jeg får nok bare besøk av Jugenissen i år. Lenke til kommentar
sete Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 divxdude: tenk deg om før du åpner munnen (eller skriver på tastaturet), plz? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 15:23, skrev venomzorg:jo det har det vel!Kringle (som er nissen) er en helgen!kanskje DU bør tenke litt før du slenger med kjeften? [Pirke] Du tenker på Sanct Nicolaus, han som gav mat til de fattige og ble kanonisert av den katolske kirke [/pirke] Ehh.. Julenisse hva med et GF4600 TI kort til jul Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Julenissen er ikke hva han en gang var :-/ Eneste han har til overs i disse dager er brukt gummi etter alle groupiene. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hallå Nisse! Skjermen min er bøsta,så jeg trenger en ny Skal tru på deg hvis den her ligger under treet mitt i år: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=14&s=pl By the way..jeg trenger en ny stol å sitte i oxo. Har ikke vært slem i år..har ikke hatt mulighet til det..har sitti 24/7 foran pc'n Så jeg er nok den snilleste på hele hardware.no [ Denne Melding var redigert av: Mio på 2002-10-26 20:42 ] Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 (endret) npe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Håper nissen fortsatt er her..... I år har jeg, som du sikkert vet, vært usedvanlig snill, helpsom og på alle måter godhjertet. Jeg håper derfor at du kan få ordnet disse småtingene til 24.12.02: 1, Fremskyndet prenmiere på Matrix 2.... 2, 3 stk 21" LCD til grafikk pcen (Ps Hiv på et matrox kort med 256 mb da..) 3, Gi moderatorene på HW tilbake sin humoristiske sans. 4. La meg få sove til kl. 10 hver lørdag i 2003 uten at jeg blir vekket av ungene. På forhånd en hjertelig stor takk og et ønske om en trivelig jul. Hilsen godgutten TheMatrix. Lenke til kommentar
Jul_E_Nissen Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Alle vil få det de fortjener. Jeg har full oversikt. Eneste jeg ikke kan gjøre noe med, er ønske nr. 3 til TheMatrix. Jeg er tross alt verken Gud eller Jesus (de som styrer den andre halvdelen av julen). Dere får ta en bønn, så kanskje de kan ordne det. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 19:21, skrev [sETE]:divxdude: tenk deg om før du åpner munnen (eller skriver på tastaturet), plz? det jeg skrev i tråden, var jo ment som tull/humor!! Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hei kjære julenisse! Som dine lister viser har jeg hvert usedvanlig flink, snill og hjelpsom i år. Derfor ber jeg om disse tingene: 1. At jeg får bredbånd (og da helst før jul, ok?) 2. en 512MB DDR333 brikke 3. 9700PRO/NV30 4. XP2800+ 5. Vannkjøling 6. CocaCola blir billigere 7. En skikkelig fet skjerm (21" Sony) 8. Høytalere med lyd i 9. En orntli mus ig icemat 10. Lian Li kabinett 11. TV-Tuner Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hey duh Nissen...kan du sjekke rullebladet mitt (for i år)? nettopp- jeg har ikke gjort noe som helst..og da mener jeg virkelig INGENTING i hele år :wink: du ser de bank ranene og bil tyveriene, innbruddene..ja og xyz antall overkjørte smådyr og sånnt som har havna under hjulene på kjærra mi og fallt for luftgevær og salonggevær...og ja, nå har jeg lagt hagla på hylla også (lett tiljengelig - neida..fra spøk til revolver, vil ha meg hmm nei nå glemte jeg det jenn...pokker'n Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 hei, hvorfor skal folk ha så forbanna store skjermer som 21"? må jo bli helt koko av en sånn skjerm. Det er faktisk bevist at skjermer over 17" ikke er helt bra for kroppen. Det er kanskje derfor dem kjører så hardt på 15" LCD (tilsvarer ca 17" crt). Og ikke kom med det at 17" LCD er så mye dyrere osv. Hadde 17" vært tingen, så hadde dem produsert forbanna mange av dem for å få prisen ned. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 14:23, skrev Divxdude:yeah right!! synes synd på deg jeg!! julenissen er noe crap! finnes ikke, og vil aldri finnes. Bare noe overtro med den kristne samfunn. I have to words fpr you my friend.Get a life! Bra du kan telle iallefall da... Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 oj... skulle kanskje lest hele threaden først, jeg :razz: menmen... I D I O T og nei, du mente ikke IRONI Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Det for mye idiotisk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 15:37, skrev Jørgen-aa: Quote: Den 2002-10-26 15:23, skrev venomzorg: jo det har det vel! Kringle (som er nissen) er en helgen! Jeg innrømmer at jeg tok feil Skal prøve og la være å slenge med kjeften i fremtiden :wink: Den norske fjøsnissen, derimot, er vel overtro som ikke er forbundet med kristendommen. Skjønner godt at det skaper forvirring jeg. Kanskje "Santa Claus" burde vært kallt "Helgenen Klaus" i Norge for å forhindre forvirring Edit : PS. Den originale julenissen hadde ikke nødvendigvis rød drakt og var tykk. De gamle nissebildene fra 1800-tallet kan like gjerne fremstille en tynn kar i gul drakt. Det er Coca Cola som har skapt den røde, tykke julenissen som sier "Ho ho ho" og som vi alle kjenner. (Cola er faktisk rødaktig). Vi er alle offer for markedsføringen der gitt. [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-10-27 16:31 ] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Aaargh...Nissen stakk :sad: Jul E. Nissen...Come back please! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå