Telcontar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Om nøyaktig 1 time og 45 minutter står jeg med mitt D80 i hånda og smiler fra øre til øre. Enormt bra kundebehandling via forumet er bare å ta av seg hatten for. Et lite mellomlegg ble det, men ikke værre enn at jeg kan leve med det. 6820153[/snapback] Setter pris på tilbakemeldinger på hvordan du syndes kameraet er hånden i forhold til D70s'en du hadde. Bare håper min kit kommer snart. Telcontar Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Lagde en tråd under digitale speilrefleks Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nikon sliter litt med levering ja, ingen tvil om det. Tror nok de taper en del penger på det, så jeg håper de jobber med saken. 6780419[/snapback] Gjelder også CoolScan LS-50 filmscanner. Jeg har vært i dialog med Nikon Norge og mange forhandlere, Nikon påstår det har gått bra siden februar, men det stemmer lite med virkeligheten... Ventet over 11 uker, så kom jeg tilfeldig over en annen som dukket opp. Alle forhandlerne virket rimelig frustrerte, det er umulig å få pålitelige leveringsdatoer. Gjelder også optikk og testvinnere. Canon sliter visst også med levering på noe optikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå