sogveg Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hey jeg har ett problem med pcen.. det står at jeg har en ødlagt fil/mappe Filen som er ødelagt er system.LOG Noen som kan noe om dette? eller eventuelt kunne sendt meg filen? Takk på forhond Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 det er fult mulig at jeg kan sende deg den. er det den som ligger i C:\WINDOWS\system32\config du er ute etter? Lenke til kommentar
sogveg Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 det er fult mulig at jeg kan sende deg den.er det den som ligger i C:\WINDOWS\system32\config du er ute etter? 6770734[/snapback] Ja, legg meg til på msn, [email protected] ty Lenke til kommentar
sogveg Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 det er fult mulig at jeg kan sende deg den.er det den som ligger i C:\WINDOWS\system32\config du er ute etter? 6770734[/snapback] Ja, legg meg til på msn, [email protected] ty 6770739[/snapback] hmm det gikk ikke.. noen som kan noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå