Mr_Tiger Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei, Jeg vurdere å kjøpe meg en dreambox. Jeg har nå cd og viasat og ønsker å bruke begge to. Jeg skal koble denne opp mot en pc med mce. Har dere noen tips til dreamboks og hvor mye koster det. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har du søkt på dreambox på www.google.no ? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Har du søkt på dreambox på www.google.no ? 6773920[/snapback] ja, men blir ikke lurere av den grunn. Sett at db 7020s blir nevt mye, men finnes det et billigere alt. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Først,gå til denne siden www.digsat.net Egent forum for dreambox. og er på norsk. Så ser du på en link på sidn som heter sagi webshop. Der finner du den Tips\lurer p. Finner du også på digsat sine sider. Er utrolig forum for satelitt og spes Dreambox. Da de lager egne progammer til den Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Først,gå til denne siden www.digsat.net Egent forum for dreambox. og er på norsk. Så ser du på en link på sidn som heter sagi webshop. Der finner du den Tips\lurer p. Finner du også på digsat sine sider. Er utrolig forum for satelitt og spes Dreambox. Da de lager egne progammer til den 6778208[/snapback] Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå