Ni kon Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Siden vi har et nytt underforum må jo jeg starte en guide til de sexleketøyene som er der ute! Tenkte vi kunne ha en tråd med oversikt over webshoppene som er der ute, da disse som regel ikke ligger i prisguiden. Men siden en moderator (Simen1) garantert leser denne tråden når den dukker opp på "view new posts", regner jeg med at de kan besvare følgende spørsmål: Vil vi få en egen prisguide med "hardware" og vil vi få en egen webshopguide? Inntil videre får vi klare oss med denne tråden. Denne tråden gir nok en del svar på ting og tang som du lurer på. Oversikt over NORSKE webshops: Kondomeriet Flirt Sexlyst.no Duoshop Skjermkort shop.erotikknet.no www.lystogglede.no Lekshop Onlinesexshop.no 6toyz.no http://www.inn-ut.no/ orion-erotic K-Lageret Finn og sammenlign sexleketøy på Kelkoo.no Oversikt over UTENLANDSKE webshops www.g-glass.com Denne butikken har jeg selv handlet hos: Handle på utenlansk xxx webshop Produktene er elegante men jeg påpeker at det er svært få damer som liker de. (jeg lager en egen tråd om sexleketøy).. Har dere fler shops så før de opp folkens Takk til Dotten og andre som bidrar Endret 1. september 2006 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Skal du føre opp qxl.no ? Ikke en nettbutikk (mer auksjonsbutikk) men har diverse sex-reklaterte ting som kan kjøpes. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Skal du føre opp qxl.no ? Ikke en nettbutikk (mer auksjonsbutikk) men har diverse sex-reklaterte ting som kan kjøpes. 6770525[/snapback] Brukt dildo. ca ett år gammelt. Jevnlig brukt i løpet av det sisste halvåret. Selges pga bytte til nyere modell. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Synes det virket som om lista di manglet shop.erotikknett.no. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Brukt dildo. ca ett år gammelt. Jevnlig brukt i løpet av det sisste halvåret. Selges pga bytte til nyere modell. 6772196[/snapback] Bør vel legges til at det er en god venn i nøden Ø.D: Flott tiltak Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 også må folk legge inn terningkast og komentarer! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Synes det virket som om lista di manglet shop.erotikknett.no. 6772363[/snapback] lagt til Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ø. D. The one and only. Men det var faktisk et veldig bra tiltak av han denne ganen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kondomeriet Flirt Sexlyst.no Duoshop Skjermkort shop.erotikknet.no Klipp og lim Øyvind så får du de inn klikkbare Noen flere: www.lystogglede.no Lekshop Onlinesexshop.no 6toyz.no Finn og sammenlign sexleketøy på Kelkoo.no Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Takk Dotten Da har jeg redigert første post Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Der var det flere sider jeg ikke viste om. Tusen takk! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Da la jeg til http://www.inn-ut.no/ Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 http://www.orion-erotic.no/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Var det ikke Cupido eller no som lanserte nettsted hvor du kan få kjøp sex leketøy, men med sånn "møbel forretnings" tema å sånt. Husker ikke linken, men har sett sidene. Var noe for å få kjøpt sex leketøy på jobb eller no. Ganske genialt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 liste oppdatert Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 La opp: http://www.k-lageret.net/ Her søker de også etter folk som har lyst å arrangere homepartys Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er jo kaffetraktere i prisguiden, så hvorfor ikke? Hadde vært artig å legge inn. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 På skjermkort.no selger de Spanish Fly! Genialt :!: Er egentlig ikke lov i norge ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå