Gå til innhold

Mail vedlegg qtek 8300

oleda

Anbefalte innlegg

Jeg har en Qtek 8300. Lurer på hvordan en kan konfigurere den til at mail kontoen(pop) default skal laste ned vedlegg på minnekortet? Nå prøver den bare å laste ned vedleggene på romen, og da får jeg bare melding om at det ikke er nok plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Qtek 8300. Lurer på hvordan en kan konfigurere den til at mail kontoen(pop) default skal laste ned vedlegg på minnekortet? Nå prøver den bare å laste ned vedleggene på romen, og da får jeg bare melding om at det ikke er nok plass.

6770349[/snapback]

For å få til dette må du gjøre noe i registeret.

Her er hva jeg fant:

Create the folders on your Storage Card '\Storage Card\Inbox' and the subfolder '\Attachments'

Import the registry keys as below. (try Registry Workshop and you can connect to Mobile device registries from your PC and import reg files. This saves having a Registry editor installed on the phone and typing on the device). If you are entering these keys manually rather than importing a *.reg file only use single slashes for the paths. Restart your device after doing this.

CODE

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MAPI]

"AttachPath"="\\Storage Card\\Inbox\\Attachments"

"PropertyPath"="\\Storage Card\\Inbox"

This not only puts email attachments onto your storage card but puts all the *.mpb files which make up items in your Inbox onto the storage card too.

Du må gjøre en application unlock på mobilen din for å få gjort dette.

Sjekk denne guiden for å gjøre dette.

Så bruker du regedit programmet til å gjøre register endringene for å få mail på minnekortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...