Trilithion Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ville bare si at min Pre-order DVD fra komplett har kommet. Har registrert meg og nå er det bare å vente. Preorder siden er www.ps3preorder.no og ikke www.ps3.preorder.no som det står skrevet, og under butikk velger man andre og skriver bare komplett. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har ikke fått noe fra MPX.no ennå. Håper de sender ut straks!! Den koden på preorder siden? Den står på dvd'en du fikk?? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jupp. Man får en DVD med info om PS3 og spill trailere, og en liten lap som hadde koden. Endret 30. august 2006 av Neo566 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har heller ikke fått noe slikt fra MPX.NO!! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 MPX.no har ikke noe slikt... der bestiller du ps3 og får den på lansering.. ikke noe tullball med fårhåndsbestillings dvder.. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Her er bilde av det jeg fikk i pakken. http://img213.imageshack.us/img213/2292/preorderdvdph2.jpg Endret 30. august 2006 av Neo566 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Her er bilde av det jeg fikk i pakken. http://img213.imageshack.us/img213/2292/preorderdvdph2.jpg 6770628[/snapback] Jeg har også fått Jeg har en fra Cdon, men den returnerer jeg asap.. Svenske tullingene forlanger betalt for DVD'en. Ikke har de kommet med prisanslag heller Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hmm..har forhåndsbestilt hos Komplett, men kan ikke se å ha fått den DVD`n. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Her er bilde av det jeg fikk i pakken. http://img213.imageshack.us/img213/2292/preorderdvdph2.jpg 6770628[/snapback] Jeg har også fått Jeg har en fra Cdon, men den returnerer jeg asap.. Svenske tullingene forlanger betalt for DVD'en. Ikke har de kommet med prisanslag heller 6770681[/snapback] Det er vel bare 200kr i dipositum de skal ha. Det blir trekt fra prisen når du skal betale for konsollen Endret 30. august 2006 av Typho Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har sett den der i ein rekke butikker no. Merkbart over alt at den store dagen nærmer seg Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Fikk min i dag jeg og. Får litt mer følelsen av at det nærmer seg nå når slikt dukker opp... Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Her er bilde av det jeg fikk i pakken. http://img213.imageshack.us/img213/2292/preorderdvdph2.jpg 6770628[/snapback] Haha, veldig bra... "Hilsen Komplett og PlayStation" Joda, PlayStation er det alltid hyggelig å få hilsen fra Har noen av dere problemer med å spille av DVDen som medfølger? Fått en del tilbakemeldinger på at det ikke fungerer i DVDspilleren eller med PS2 maskinen. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg hadde problemer å spille av selv, men jeg fant trailerne på cd'en og kopierte dem over til HDD. Er bare trailere, ps3 spec og ps3 bilder på DVD'en. Er egentlig ikke noe nytt, sett alle trailerne før, men litt digg at de er bedre kvalitet en det man finner på nettet. Endret 30. august 2006 av Neo566 Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde problemer å spille av selv, men jeg fant trailerne på cd'en og kopierte dem over til HDD. Er bare trailere, ps3 spec og ps3 bilder på DVD'en.Er egentlig ikke noe nytt, sett alle trailerne før, men litt digg at de er bedre kvalitet en det man finner på nettet. 6771724[/snapback] Direkte merkelig da egentlig, ikke testet min egen disc enda, men det står da ettertrykkelig på coveret at det er en DVD. Man blir jo "lurt" til å tro at den fungerer på DVD-spilleren. Men godt tips, skal huske det når jeg endelig får sjekket ut DVDen Lenke til kommentar
baltie Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde problemer å spille av selv, men jeg fant trailerne på cd'en og kopierte dem over til HDD. Er bare trailere, ps3 spec og ps3 bilder på DVD'en.Er egentlig ikke noe nytt, sett alle trailerne før, men litt digg at de er bedre kvalitet en det man finner på nettet. 6771724[/snapback] PS3 spec? Det skulle vel ikke være de endelige RSX-specsene der vel? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Sorry, men det gjør det ikke. GPU: RSX står det bare Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det bare meg eller er det flere som har lagt merke til at Avean ikke har deltatt i dette emnet? Han er jo alltid først når det gjelder PS3 Må innrømme at jeg har hatt veldig lyst til å forhåndsbestille jeg også, spesielt etter at dvd-coveret kom i butikkene Men tror jeg drøyer den litt og ser om den får mange barnesykdommer.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Morsomt at de tar forhåndsbestillinger når de ikke vet hvor mange konsoller de får....jaja.. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Morsomt at de tar forhåndsbestillinger når de ikke vet hvor mange konsoller de får....jaja.. 6773703[/snapback] Ingen av butikkene vet hvor mange konsoller de får, men jeg vet at en av norges største spillbutikker fikk beskjed om å ta utgangspunkt i hva de fikk av 360. Problemet igjen blir jo at PS3 ikke er satt i masseproduksjon, og vi snakker worldwide release. Burde heller ha tatt en PSP og venta litt før man slapp den her, så hadde vi sluppet dette styret. Lenke til kommentar
fei Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Morsomt at de tar forhåndsbestillinger når de ikke vet hvor mange konsoller de får....jaja.. 6773703[/snapback] Ingen av butikkene vet hvor mange konsoller de får, men jeg vet at en av norges største spillbutikker fikk beskjed om å ta utgangspunkt i hva de fikk av 360. Problemet igjen blir jo at PS3 ikke er satt i masseproduksjon, og vi snakker worldwide release. Burde heller ha tatt en PSP og venta litt før man slapp den her, så hadde vi sluppet dette styret. 6773730[/snapback] Jeg bestilte min hos EB games, da ble jeg nr 1 i køen og garantert levering på release. På spaceworld og Spiderman kunne jeg bli nr 7og 15 og da regnet de med at jeg vill få før jul, men ikke til release. EB games sa at de hadde fått inn flest Xbox 360 konsoller til release i fjor. De hadde ca 40 pr butikk.(premium) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå