zIUx Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har problemer med Ati CCC på maskinen nå.. Jeg får ikke opp Ati tray icon`et og CCC`en starter ikke opp?? Får ikke sett filmer på tv`n om jeg ikke kommer meg inn der.. Dette har fungert før fint i alle år men nå har den slått seg litt vrang... ?? Har avinst og inst den siste driver`n 6.8 flere ganger.. (også prøvd eldere drivere) Jeg har Netfram 1.1 og 2.0 inst. DirectX 9.0c er inst. Noen som kan peke meg i riktig rettning?? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har problemer med Ati CCC på maskinen nå.. Jeg får ikke opp Ati tray icon`et og CCC`en starter ikke opp?? Får ikke sett filmer på tv`n om jeg ikke kommer meg inn der.. Dette har fungert før fint i alle år men nå har den slått seg litt vrang... ?? Har avinst og inst den siste driver`n 6.8 flere ganger.. (også prøvd eldere drivere) Jeg har Netfram 1.1 og 2.0 inst. DirectX 9.0c er inst. Noen som kan peke meg i riktig rettning?? 6770262[/snapback] Jeg vil ikke ambefale å ha control center lagt inn. Fikk mye feil og var mye bugs når jeg hadde det inne, men etter jeg slettet det og hadde bare driveren inne. Så fungerte dataen perfekt. Så ta og slett den du. Trenger den ikke uansett. Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg Bruker Omegadriver sin ati relaterte driver, denne funker perfekt Ati Tray Tools og Ati 3D Control Panel funker fett med denne, link til omegadrivers HER dessuten hva slags skjermkort har du ? Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) ok.. godt råd det.. Men ossen får jeg opp meny slik at jeg kan bytte tv`inst osv da?? bruker et annet program til det da eller?? Hadde denne "theater mode" på CCC slik at når jeg satt på en film på PC`n kom den auto på full screen på TV`n.. Jeg avinst. hele CCC!! har ATI X1600XT Endret 30. august 2006 av zIUx Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 ok.. godt råd det.. Men ossen får jeg opp meny slik at jeg kan bytte tv`inst osv da?? bruker et annet program til det da eller?? Hadde denne "theater mode" på CCC slik at når jeg satt på en film på PC`n kom den auto på full screen på TV`n.. Jeg avinst. hele CCC!! 6770375[/snapback] kan ikke jeg svare på dessverre, bruker bare skjermkortet mitt til gaming jeg =P ikke til tv titting.. Mvh Anders Langseth Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Dette problemet hadde jeg sjøl tidligere. noe som fikk meg til og hate ati hvis ikke omega driveren virker kan du prøve og avinstalere NET Famework 2.0 og bare ha NET Framework 1.1 og NET Framework 1.1 sp1 den siste er bare en liten oppdatering. du kan laste den ned her NET Framework 1.1 Service pack 1 håper det hjelper Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Spilling og selve driveren fungerer fint.. Det er bare TV`n jeg må få til å fungere.. nå som "Prison Break Season 2" har starta Skal prøve Omega driveren Endret 30. august 2006 av zIUx Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Takk for hjelpen... Nå fungerer det bra igjen med Omega driveren... Det blir som gamle Ati Menyen igjen.. noe jeg likte før!! TNX 4 the Help Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Takk for hjelpen... Nå fungerer det bra igjen med Omega driveren... Det blir som gamle Ati Menyen igjen.. noe jeg likte før!! TNX 4 the Help 6770586[/snapback] fixa seg fort det bra for deg =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå