Axelsel Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 hvor vil jeg få best grafikk på need for speed hp2? På xbox eller på min pc som har: p4 2ghz geeforce 3 ti 200 640 sdram. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Axelsel på 2002-10-26 13:00 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-26 13:01 ] Lenke til kommentar
Axelsel Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 kan noen svare? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg ville nok tro på PC utgaven. Xbox utgaven og PC-utgaven skal være rimelig identiske, så da burde det stort sett komme ann på hva maskinvaren din klarer. PS2 utgaven skiller seg positivt ut fra Xbox, gamecube og PC utgavene, men det var vel ikke helt det du spurte om. :smile: _________________ Kristian Aasgård Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: aasgaard på 2002-10-30 21:30 ] Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 leste dette på vg sin side:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1291851 det var jo dumt for meg, som bare har pc. Den kommer liksom sist i prioteringen. Må kanskje investeres i en PS2 i stedet.... Men demoen er jo artig da. til pc liksom=) Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Og grunnen til at PC, Gamecube og Xbox versjonen av NFS HP 2 er dårligere enn PS2 utgaven, er følgende: EA har bevisst inngått partnerskap med Sony, for å sikre at PS2 vinner "krigen". Dette er ikke et tilfelle av at f.eks. Xboxen har mistet alle sine krefter, men heller et bevisst valg fra et håpløst og forferdelig stort spillselskap som heter EA. Jeg kunne ha skrevet side opp og side ned om hvor mange ganger jeg har blitt skuffet over EA sine mildt sagt middelmådige kreasjoner, men det skal jeg ikke. De fortjener rett og slett ikke mer av min kostbare oppmerksomhet. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kan noen forklare meg hva som er bedre på ps2 versjonen? Grafikken kan jo ikke være bedre enn på pc, TV'en kan jo ikke matche slike oppløsninger. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 like bra sikkert, spiller har ikke noe god grafikk, kan sikkert kjøres like fint på ps2 eller xbox som på pc. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har sett både pc utgaven og xbox utgaven, og de er jo nesten to helt ulike spill. PC grafikken er myyye bedre. Klart at 1600x1200 ser bedre ut enn tv'ens nesten 640x480 :-> Menmen, jeg liker best å spille på tv'en, så det blir nok xbox utgaven på meg. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 21:12, skrev fullifaencom:Kan noen forklare meg hva som er bedre på ps2 versjonen? Grafikken kan jo ikke være bedre enn på pc, TV'en kan jo ikke matche slike oppløsninger. Høy oppløsning og pen grafikk er faktisk ikke synonymt... PS2- versjonen ble utviklet av Black Box Xbox - Gamecube - PC - versjonen(e) ble utviklet av Electronic Arts (EA Seattle) Derfor er PS2- versjonen så forskjellig fra de andre versjonene...(Og bedre) Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 På PC er det ihvertfall pent å se på.. Mange av banene er skikkelig flotte også. Mange flere biler enn det har vært før også. Kult spill. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 22:44, skrev Nymfo- Olga:PS2- versjonen ble utviklet av Black BoxXbox - Gamecube - PC - versjonen(e) ble utviklet av Electronic Arts (EA Seattle)Derfor er PS2- versjonen så forskjellig fra de andre versjonene...(Og bedre) hm.. å jeg som trodde Black Box produserte nettverkskomponener... sikker på dette? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 EA har kjøpt opp Black Box... hmmm.. gir ikke EA bare ut spill da? Eller lager dem de og? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 22:44, skrev Nymfo- Olga:Høy oppløsning og pen grafikk er faktisk ikke synonymt... Nei, men det hjelper..... Satt å spilte NFS:HP2 på pleisteisjen 2 noen timer i helga, og effektene og sånn som var i spillet så jo bra ut, men kun på 3+ meter's avstand.....Nærmere enn 2 meter så ser grafikken helt forferdelig ut. (Spilte på en 32" 16x9 Sony TV) Holder meg til PC.....orker ikke den dårlige konsoll-grafikken. (Les : TV-grafikken) Men hadde spillet blitt bedre hvis/om man kobler konsollen på en monitor med høy oppløsning Hadde vel ikke det da spillet er laget for tv-oppløsning.... Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 21:00, skrev Jc-g:Og grunnen til at PC, Gamecube og Xbox versjonen av NFS HP 2 er dårligere enn PS2 utgaven, er følgende: EA har bevisst inngått partnerskap med Sony, for å sikre at PS2 vinner "krigen". Dette er ikke et tilfelle av at f.eks. Xboxen har mistet alle sine krefter, men heller et bevisst valg fra et håpløst og forferdelig stort spillselskap som heter EA. Jeg kunne ha skrevet side opp og side ned om hvor mange ganger jeg har blitt skuffet over EA sine mildt sagt middelmådige kreasjoner, men det skal jeg ikke. De fortjener rett og slett ikke mer av min kostbare oppmerksomhet. litt paranoia ute og går kanskje? Tviler sterkt på at ea tenker " Nå skal vi lage spillet vårt litt dårilig på de andre platformene slik at ps2 vinner". Om du kommer med bevis på at sony eier 100% EA skal jeg kanskje tro på deg. Ingen i denne bransjen tør å drive på en slik måte uten bevisst å slenge noen ned i gjørma. I så tillfelle ville nfs2 aldri blitt gid ut på pc, xbox og gc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå