Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine tanker om sex - ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns nesten det er værre at foreldre prater om beskyttelse og slikt FØR det har skjedd noe.

6777023[/snapback]

Enig, men tror ikke det er noe bedre ETTER heller. Gjenerelt tror jeg det er ganske pinlig å snakke med foreldrene sine om sånne ting, men skal ikke uttale meg siden jeg ikke har snakket med dem om sånt :p

6777864[/snapback]

jeg tror det heller er viktig å ha noen voksne å snakke med! jeg håper foreldrene deres tar den samtalen med dere før noe galt skjer, hvis ikke er de hva jeg vil kalle dårlige foreldre! :dontgetit:

vi har så absolutt ikke lært nok om sex og prevansjon på skolen, jeg mener at det nesten burde være et eget fag!

selv brukte jeg ikke beskyttelse før foreldrene mine satte seg ned og tok en alvorsprat med meg... synes det ikke var det minste flaut, ble bare mer motivert når jeg visste at jeg i det minste gkorde det på den riktige måten :w00t:

Lenke til kommentar

Heisann. Vet ikke helt om spørsmåle mitt passer inn her da, men syns det er en såpass liten bagatell at det ikke er vits og lage ny tråd om det :).

Jeg har lest at viss man bruker for sterk såpe til vask av penis/kukhode så kan man få sopp innfeksjon.. Stemmer dette? I så fall hvilken såpe bør man bruke?

Takk. :)

Lenke til kommentar
Asan Mann er lagd for formålet og lukter godt. Den bruker jeg i alle fall. :)

Man skal helst bruke såpe med lavere PH-verdi enn vanlig såpe.

6791656[/snapback]

Okei. Takk skal du ha. Får kjøpe den inn på mandag, stengt på butikkene.

Takk ijenn! :)

Lenke til kommentar
Det er som regel barna som ikke forstår de voksne, og ikke omvendt :)

6788109[/snapback]

Sant nok. Og det ER en grunn til at fedre til tenåringsjenter er nærmest hysteriske - fordi de vet selv veldig godt hvordan gutter er ;)

6795332[/snapback]

MM! Jeg er bare 17, men jeg skjønner enkelt at det er mange fedre som bekymrer seg når jeg ser rundt meg og ser alle som bare skal ha seg et ligg :nei:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...