Kontorstol Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Dette er komisk :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vis ord, vise ord. Livserfaring er med andre ord ikke noe en forumgutt har 6786568[/snapback] Vi har da noen klokinger rundtomkring. Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Syns nesten det er værre at foreldre prater om beskyttelse og slikt FØR det har skjedd noe. 6777023[/snapback] Enig, men tror ikke det er noe bedre ETTER heller. Gjenerelt tror jeg det er ganske pinlig å snakke med foreldrene sine om sånne ting, men skal ikke uttale meg siden jeg ikke har snakket med dem om sånt 6777864[/snapback] jeg tror det heller er viktig å ha noen voksne å snakke med! jeg håper foreldrene deres tar den samtalen med dere før noe galt skjer, hvis ikke er de hva jeg vil kalle dårlige foreldre! vi har så absolutt ikke lært nok om sex og prevansjon på skolen, jeg mener at det nesten burde være et eget fag! selv brukte jeg ikke beskyttelse før foreldrene mine satte seg ned og tok en alvorsprat med meg... synes det ikke var det minste flaut, ble bare mer motivert når jeg visste at jeg i det minste gkorde det på den riktige måten Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 vell foreldre er jo irriterenes ofte da men uten dem ville det nok vært nok av kåte 10 åringer som var horer og røykte hasj vell foreldre er topp og suger av og til.. de husker vel når de var unge. av og til føles det som de hevnet seg på meg lol Lenke til kommentar
maskot Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 de husker vel når de var unge. 6787697[/snapback] Ikkje om dei har blitt for gamle Eller rett og slett ikkje vil huske, eller prøve å forstå... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Når man blir voksen skjønner man hva foreldrene egentlig drev med, og man skjønner at de visste bedre enn en selv likevel. Det er som regel barna som ikke forstår de voksne, og ikke omvendt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror foreldre vet mer enn vi liker å tro... men akkuratt som vi gjør om dem så "later" vi som vi ikke vet noe å prøver å ikke tenke alt for mye på det. Min erfaring er at det funker best.. Lenke til kommentar
Fritzi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Heisann. Vet ikke helt om spørsmåle mitt passer inn her da, men syns det er en såpass liten bagatell at det ikke er vits og lage ny tråd om det . Jeg har lest at viss man bruker for sterk såpe til vask av penis/kukhode så kan man få sopp innfeksjon.. Stemmer dette? I så fall hvilken såpe bør man bruke? Takk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Asan Mann er lagd for formålet og lukter godt. Den bruker jeg i alle fall. Man skal helst bruke såpe med lavere PH-verdi enn vanlig såpe. Lenke til kommentar
Fritzi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Asan Mann er lagd for formålet og lukter godt. Den bruker jeg i alle fall. Man skal helst bruke såpe med lavere PH-verdi enn vanlig såpe. 6791656[/snapback] Okei. Takk skal du ha. Får kjøpe den inn på mandag, stengt på butikkene. Takk ijenn! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har brukt vanlig såpe hele livet mitt, og det er det veldig mange som har gjort i veldig mange år, uten at det er det som har forårsaket soppinfeksjon. Du må gjerne kjøpe produktet, men jeg hadde ikke akkurat fryktet det infeksjonen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nei, for all del, vanlig såpe har aldri forårsaket noe for min del heller. Likevel er det mer behagelig å bruke Asan Mann (som er det jeg har prøvd av "spesialsåper"), jeg blir ikke på langt nær like tørr der nede som av vanlig såpe. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) 1.Sex er som Nokia: - Connecting people! 2. Tine Yoghurt: - Må ha det, bare må ha det! 3. Nike: - Just do it! Endret 3. september 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 sex er sex i guess. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Analsex for første gang igår. Liiker det Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Analsex for første gang igår. Liiker det 6793108[/snapback] Jeg forsøkte selv å snike'n inn i 2-ern i natt. Der ble det "access denied"... Jeg må nok bruke mer kløkt for å slippe til der. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er som regel barna som ikke forstår de voksne, og ikke omvendt 6788109[/snapback] Sant nok. Og det ER en grunn til at fedre til tenåringsjenter er nærmest hysteriske - fordi de vet selv veldig godt hvordan gutter er Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Analsex for første gang igår. Liiker det 6793108[/snapback] Jeg forsøkte selv å snike'n inn i 2-ern i natt. Der ble det "access denied"... Jeg må nok bruke mer kløkt for å slippe til der. 6795308[/snapback] Bruk god tid. Det er verdt det Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Analsex for første gang igår. Liiker det 6793108[/snapback] Jeg forsøkte selv å snike'n inn i 2-ern i natt. Der ble det "access denied"... Jeg må nok bruke mer kløkt for å slippe til der. 6795308[/snapback] You got 403'D Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er som regel barna som ikke forstår de voksne, og ikke omvendt 6788109[/snapback] Sant nok. Og det ER en grunn til at fedre til tenåringsjenter er nærmest hysteriske - fordi de vet selv veldig godt hvordan gutter er 6795332[/snapback] MM! Jeg er bare 17, men jeg skjønner enkelt at det er mange fedre som bekymrer seg når jeg ser rundt meg og ser alle som bare skal ha seg et ligg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg