Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine tanker om sex - ?

Anbefalte innlegg

Syns nesten det er værre at foreldre prater om beskyttelse og slikt FØR det har skjedd noe.

6777023[/snapback]

Enig, men tror ikke det er noe bedre ETTER heller. Gjenerelt tror jeg det er ganske pinlig å snakke med foreldrene sine om sånne ting, men skal ikke uttale meg siden jeg ikke har snakket med dem om sånt :p

Endret av kokos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns nesten det er værre at foreldre prater om beskyttelse og slikt FØR det har skjedd noe. En gang jeg var hos dama fikk jeg melding fra mormi om jeg visste at den og den som hadde gått i klassa mi før hadde fått unge, så skrev ho at det er dumt å dykke uten dykkermaske! Blir så forbanna på slikt.

6777023[/snapback]

Hvorfor forbannet? De må da ha lov til det da

Lenke til kommentar
Syns nesten det er værre at foreldre prater om beskyttelse og slikt FØR det har skjedd noe. En gang jeg var hos dama fikk jeg melding fra mormi om jeg visste at den og den som hadde gått i klassa mi før hadde fått unge, så skrev ho at det er dumt å dykke uten dykkermaske! Blir så forbanna på slikt.

6777023[/snapback]

Hvorfor forbannet? De må da ha lov til det da

6777867[/snapback]

Det er så jævla irriterende når foreldre skal bry seg om deg? Hva faen liksom?

Lenke til kommentar

6777927[/snapback]

Åja da så, da skjønner jeg. Ikke så kult da kanskje.

6778802[/snapback]

Jeg er helt enig i at det ikke er kult, men hva er vitsen med å bli forbannet?

6778827[/snapback]

Jeg er 18 år, vi har lært om det på skola, LITT skjønner jeg selv! Også skar ho drive å informere meg om dette der hele tida... Har sagt det 100hvis av ganger at "Jada Mamma, jeg skal passe på meg selv" Men neeeeida. Kan godt få lov å bry seg men ikke så j@vla mye ;)

Lenke til kommentar

6777927[/snapback]

6778802[/snapback]

6778827[/snapback]

Jeg er 18 år, vi har lært om det på skola, LITT skjønner jeg selv! Også skar ho drive å informere meg om dette der hele tida... Har sagt det 100hvis av ganger at "Jada Mamma, jeg skal passe på meg selv" Men neeeeida. Kan godt få lov å bry seg men ikke så j@vla mye ;)

6778951[/snapback]

som sagt: han er 18 år ;) "opprør" :tease:

Lenke til kommentar

6777927[/snapback]

6778802[/snapback]

6778827[/snapback]

6778951[/snapback]

som sagt: han er 18 år ;) "opprør" :tease:

6779008[/snapback]

Hehehe :p Ikke ert. Syns bare det er flaut og irriterende^^ Jeg var jomfru inntill i dag så det så :tease: Hadde skjønnt det mer hvis a maste når jeg var 16.

Endret av Clerion
Lenke til kommentar

6777927[/snapback]

6778802[/snapback]

6778827[/snapback]

Jeez, jeg var ironisk, men det ser faktisk ut som det er folk som ikke setter pris på at foreldrene vil passe på dem.

Lenke til kommentar
Jeez, jeg var ironisk, men det ser faktisk ut som det er folk som ikke setter pris på at foreldrene vil passe på dem.

6780318[/snapback]

Utrolig nok!

Det er faktisk ganske mye man kan lære av foreldre. De aller fleste har noen gode råd som kan hjelpe en godt på vei.

Lenke til kommentar
Greit nok at man ikke kom med storken, men når f.eks. faren din skal leke kompis og spørre om du fikk spikeren i kista, blir det liksom litt feil for mitt vedkommende.

6776269[/snapback]

Meget enig, jeg klarer ikke å snakke med fadern om sex engang.

Alt han har sagt til meg om det er "dra på deg klærne og kom hjem nå da! Damene kan også få bli med..."

Var når vi snakket i telefonen og jeg satt sammen med 2 jenter, hadde ikke sex eller noe slikt med de sørget for å få det til å virke slik når faren min ringte :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...