Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine tanker om sex - ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jævlig flaue. Jeg har uansett jenteforbud helt til jeg er i fast forhold. Mamma er lei av at jeg tar med meg forskjellige jenter hjem hele tiden. Det verste er at jeg ikke ligger med dem, men vi ser gjerne en film, drikker litt til og sover. Jeg klarer ikke gå hjem alene fra byen.

Heldigvis gjelder dette forbudet hjemme, 30 mil fra her hvor jeg egentlig bor.

Lenke til kommentar
Jævlig flaue. Jeg har uansett jenteforbud helt til jeg er i fast forhold. Mamma er lei av at jeg tar med meg forskjellige jenter hjem hele tiden. Det verste er at jeg ikke ligger med dem, men vi ser gjerne en film, drikker litt til og sover. Jeg klarer ikke gå hjem alene fra byen.

Heldigvis gjelder dette forbudet hjemme, 30 mil fra her hvor jeg egentlig bor.

6776086[/snapback]

Flaue morgner. Fatter lurte en gang på om jeg hadde slått spikern i kista.

Mamma insisterte på at jeg måtte bryte kontakten med en jente, etter som hun mente at hun ikke var helt ok da hun kom til meg kl 23 og dro igjen kl 07. Jeg vet ikke helt jeg.

Lenke til kommentar
Greit nok at man ikke kom med storken, men når f.eks. faren din skal leke kompis og spørre om du fikk spikeren i kista, blir det liksom litt feil for mitt vedkommende.

6776269[/snapback]

I mitt vekommende var det fordi vinduet hadde stått åpent da men..

Lenke til kommentar
Greit nok at man ikke kom med storken, men når f.eks. faren din skal leke kompis og spørre om du fikk spikeren i kista, blir det liksom litt feil for mitt vedkommende.

6776269[/snapback]

Syns nesten det er værre at foreldre prater om beskyttelse og slikt FØR det har skjedd noe. En gang jeg var hos dama fikk jeg melding fra mormi om jeg visste at den og den som hadde gått i klassa mi før hadde fått unge, så skrev ho at det er dumt å dykke uten dykkermaske! Blir så forbanna på slikt.

Endret av Clerion
Lenke til kommentar

6776269[/snapback]

Det har vel mest med forholdet man har til foreldrene. Jeg har ikke noe imot å snakke med foreldrene mine om sånt, det er bare ikke et tema som ofte dukker opp. Jeg er fullt klar over at foreldrene mine hadde sex, og jeg takker dem for det. Hvor hadde jeg vært om de synes sånt var ekkelt? Foreldre er bare mennesker, og som oftest har de gode råd, bare man kommer fordi den mentale sperren som sier at det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Hehe, mødre har det med å ikke like damer som kommer og går :p

6776130[/snapback]

Min mor pleide bare å le, og spørre hvem sine sko som stod i gangen :)

6776215[/snapback]

Det er da man liker å ha en egen inngang som kan brukes om nødvendig :innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...