Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine tanker om sex - ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sex er noe du ska ha med en du er glad i, det er noe du ska ta godt vare på....

MvH TiNuSsS  :love:

6770340[/snapback]

Idd :) Har ikke hat sex selv men når den tid kommer skal det ikke være en one night stand akurat.

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Sex er morsomt, godt, avslappende, god trening og ikke minst; en god måte å skape flaue øyeblikk når du og den aktuelle partneren møter hverandre på jobben/skolen/butikken/universitetet dagen derpå.

6770853[/snapback]

Korrekt.

Sex er en fin ting, synes jeg.

Lenke til kommentar
Jaha, hvorfor syns du det, Doogle? Regner med at du snakker utifra erfaring.

6770255[/snapback]

Åja. 20 års erfaring. Man blir lei av alt etter hvert vet du. Og de som sier at det ikke finnes dårlig/kjedelig sex lyver.

Men for all del; sex i et forhold kan være både gøy og morsomt på en gang. Men å rase rundt på by'n fredag eller lørdag og fort svi av en tusenlapp alt i alt med håp om å få seg en halvtimes dårlig fyllesex klokken fem om morgenen har jeg sluttet med for lengst - det er rett og slett ikke verdt det.

Men nå er det vel meget mulig at jeg er mindre interessert i dårlig sex enn den jevne hormonsprengte tenåring da ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Doogle på jobb, Nonsens hjemme siden jeg ikke lenger hadde eposten jeg hadde regget meg med og var lenge borte fra maskinen i sommer :)

Har nok vært innom litt forskjellig ja; er vel kanskje derfor jeg er litt lei - man legger jo lista stadig høyere og det er ikke alltid så smart.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...