Joika Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Heisann. Jeg har støtt på ett pussigt problem. Når jeg har åpne programmer i Win Xp, så kan man vanligvis svitsje mellom de forskjellige bare ved å klikke på dem på oppgavelinja. Men i mitt tilfelle så har de forsvunnet derifra. Jeg kan fremdeles svitsje mellom programmene ved å bruke alt+tab. Noen som har et fornuftig svar på dette?? Jeg har flere brukerkontoer på maskina, men problemet gjelder bare på den ene. Når jeg minimerer et vindu så ser det ut som det bare forsvinner ned og bak oppgavelinja. Men det er som sagt tilgjengeli ved å bruke alt+tab. Skulle gjerne hatt det i orden igjen uten å slette brukere eller reinstallere. Håper på snarlige tips. ;-) Endret 30. august 2006 av Joika Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei! Har du prøvd med å starte pcen på nytt? Feilen ligger nok i Explorer.exe. Forsøk med å avslutte den fra Task Manager, og så velg ny oppgave og skrive "explorer.exe". Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Joika Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hei! Har du prøvd med å starte pcen på nytt? Feilen ligger nok i Explorer.exe. Forsøk med å avslutte den fra Task Manager, og så velg ny oppgave og skrive "explorer.exe". Hilsen, efikkan. 6773589[/snapback] Desverre, så er det nok ikke så enkelt. Lenke til kommentar
Joika Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Det ordnet seg. Jeg fann løsningen. I tilfelle andre skulle få samme feil, så er det bare å laste ned et script som heter xp_taskbar_desktop_fixall.vbs. Så er det bare å kjøre scriptet, så er allt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå