Gå til innhold

Ny kategori: Samfunn

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke vise frem alt vi har å tilby, ved å ha en forside som viser samtlige kategorier?

En startside som viser følgende:

· Bil og motor

· Digital foto og video

· Hardware

· Hardware bedrift

· HW-LAN

· Jobb og utdanning

· Kultur

· Mobil og PDA

· Off topic

· Programmering

· Programvare

· Samfunn

· Spill

· Sport og fritid

· Tilbakemeldinger

vil mange flere kjenne seg igjen i, enn en som viser Hus og Hage, Sex og Økonomi. Forumet er hovedsaklig for de tekniske, hvorfor skal de nedprioriteres? Går man inn via forum.hw.no får man se hw-kategoriene, mens forum.amobil.no viser mobilkategorien. Når diskusjon.no er en samling av alle søstersidene + ekstra som Sport og Fritid, Off-Topic, Kultur og andre kategorier, så synes jeg de skal vise alle disse kategoriene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil si at å ha samfunn som hovedkategori for diskusjon.no er helt rett - da diskusjon.no skal være for alle - det første nye brukere vil se da er ikke "hardware xxx" osv osv. Men et sted de enklere kan registrere seg :).

6774231[/snapback]

Det er da bedre å vise frem det brede spektret av underforum som er å tilby? Jeg er også litt påvirket av gamledager, da dette het forum.hardware.no, så jeg har litt vondt for å svelge at 'samfunn' skal være først. Jeg trives godt med å ha hele hovedsiden som start, men om det måtte ha vært en av kategoriene ville jeg stemt for 'hardware' selv om jeg ikke befinner meg der nå om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Burde man egentlig nevne at Humor fort vekk kan havne under Kultur?  :whistle:

6771329[/snapback]

"God" , og gjennomtenkt humor er så asolutt kultur. :w00t:

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer Samfunn opp som hovedforum i IPB-skinet? Tidligere når jeg lukket browseren og gikk inn igjen på www.diskusjon.no kom jeg inn til siden der alle hovedkategoriene var listet opp uten at noen av de var åpnet. Også når når jeg klikket på Forum under headeren.

Nå åpnes Samfunn automatisk og listen med hovedkategorier blir listet under.

Irriterende! :mad:

6772687[/snapback]

Liker ikke det jeg heller. Her burde man ha det slik det var, eller gi brukeren valget selv. Dette var et skritt tilbake, rett og slett =)

Lenke til kommentar
dette er sikkert spurt mange ganger før. men hvorfor blir den nye kategorien en hovedkategori? den er no den som spretter opp først, når eg trykker på diskusjon.no

6776901[/snapback]

Les den førre sida i tråden, og du finn at Ueland har svart på dette. Delvis iallfall...

Endret av incanus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...