Plomma2 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Off-topic føles så tom nå. Det er nesten som å gå rundt i huset du skal flytte fra etter å ha pakket ned alle tinga. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Enig. Det ble ryddig, men også veldig tomt. Og jeg føler litt at jeg ikke helt finner fram. Var så vant til at det var en link direkte til Film/TV fra off topic. Nå må jeg gå innom kultur... Men bra jobb, fint ryddet! Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Burde man egentlig nevne at Humor fort vekk kan havne under Kultur? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hva med å trykke "jakt og fiske" under samfunn? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Henger deg vel mye opp i det, TSP? Du tror folk plutselig kommer til å mase om høyere postcount fordi kategorien er en annen? 6770999[/snapback] Det har jeg ikke direkte sagt. Jeg bare mener det blir feil å ikke likestille en såpass seriøs kategori som det er og kategoriene som nå er i samfunn og tidligere var i OffTopic er kategorier jeg alltid har ment bør telle opp mot postcounten. Nei, tallet har ingenting å si, men jeg føler ikke kategorien blir likestilt med andre kategorier jeg vil se på som seriøse og som har postcount, hverken nå eller tidligere Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Bra tiltak, men jeg savner noe: filosofi. Slik jeg ser det så faller den mellom 2 stoler (P&R og Vitenskap.) Jeg kunne godt tenkt meg å se filosofi, livsyn, etikk og religion samlet i en egen kategori. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Har vært innom den tanken selv. Godt forslag TLZ! Jeg stemmer for. Men det blir jo synd om den gode og godt innarbeidede forkortelsen "PRS-kategorien" fosvinner, Dotten må gjøre endringer i påskekrimmen slik etc... Endret 30. august 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Samtidig har og forumene helse, hus/hage, juss, mat og drikke, økonomi samt sex/samliv blitt opprettet.6769947[/snapback] Hvordan skal vi da skille mellom kostholdsdelen i treningsforumet og mat-delen i samfunnsforumet? Er de ikke bare åposte om kosttilskudd og slikt jall i treningsdelen, så kan de som vil diskutere vin og skikkelig mat poste i mat og drikke-kategoreien Synes ikke vanlig diskusjon om kokkekunstens edle art passer så godt under kostholdsdelen i treningsforumet personlig. AtW Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hvorfor kommer Samfunn opp som hovedforum i IPB-skinet? Tidligere når jeg lukket browseren og gikk inn igjen på www.diskusjon.no kom jeg inn til siden der alle hovedkategoriene var listet opp uten at noen av de var åpnet. Også når når jeg klikket på Forum under headeren. Nå åpnes Samfunn automatisk og listen med hovedkategorier blir listet under. Irriterende! Endret 30. august 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Stor takk til teamet for forbedringene, med en slik positiv fortsatt videreutvikling kan forumet snart danke ut konkurrentene. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er de ikke bare åposte om kosttilskudd og slikt jall i treningsdelen, så kan de som vil diskutere vin og skikkelig mat poste i mat og drikke-kategoreien Synes ikke vanlig diskusjon om kokkekunstens edle art passer så godt under kostholdsdelen i treningsforumet personlig. AtW 6772610[/snapback] Er vel slik at en del poster kommer i grenseland. F.eks. når jeg har en post om "sunn studentmat", så bør den jo være i trening/kosthold fordi jeg er ute etter sunn mat med mye protein/umettet fett og lite karbs, og den bør være i mat-kategorien fordi jeg er ute etter vanlige middagsretter etc. (altså ikke tilskudd eller denslags). Å ha en egen kosttilskuddskategori er heller ikke så lurt, siden man da vil gi inntrykk av at det er superbra med kosttilskudd (tenk! en helt egen kategori på et så stort forum!), og at alle burde kaste i seg piller og pulver av alle mulige slag. Hvorfor kommer Samfunn opp som hovedforum i IPB-skinet? Tidligere når jeg lukket browseren og gikk inn igjen på www.diskusjon.no kom jeg inn til siden der alle hovedkategoriene var listet opp uten at noen av de var åpnet. Også når når jeg klikket på Forum under headeren.Nå åpnes Samfunn automatisk og listen med hovedkategorier blir listet under. Irriterende! 6772687[/snapback] Det plager meg også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Irriterende! 6772687[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Ja jeg og lurer litt på hvorfor egentlig. Det eneste som har blitt gjort er at Diskusjon.no nå har fått en hovedkategori, noe alle andre forumavdelinger og har hatt i noen år Men igjen, hvis mange ikke liker den endringen vil det bli omgjort. (Har blitt obs på at samfunnskategorien blir standard overalt, det er selvsagt ikke meningen og vil bli fikset nå) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Irriterende! 6772687[/snapback] Hvorfor? 6773100[/snapback] Fordi man er vant med, og vil gjerne se forsiden som dekker alle topp-kategoriene. Man har da faste steder man musehjul-klikker for å komme seg inn på forskjellige interessante toppnivå-forumkategorier, og å måtte legge om dette er ikke artig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Irriterende! 6772687[/snapback] Hvorfor? 6773100[/snapback] Fordi jeg stort sett holder meg i Hardware, Programvare, Programmering, Kultur, Idrett og litt Off-Topic. Da har jeg lite interesse av å komme inn på Samfunn hver bidige gang jeg trykker Forum eller kommer inn her. Foruten Teknologi og Vitenskap da. Men bra at Ueland skal se på det. Endret 30. august 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det var lurt å ha det som førstesiden, hadde neppe lagt merke til det ellers. Flott og oversiktlig tiltak. Når det gjelder postcount så hadde det ikke skadet å overføre postene hvis det ikke krever noe. Hvis det er spesielt vanskelig å gjøre det så skal man ikke slite seg ihjel, men hvis det er noen tastetrykk unna hadde de fleste satt pris på at man gjorde det, antar jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja jeg og lurer litt på hvorfor egentlig. Det eneste som har blitt gjort er at Diskusjon.no nå har fått en hovedkategori, noe alle andre forumavdelinger og har hatt i noen år Men igjen, hvis mange ikke liker den endringen vil det bli omgjort. (Har blitt obs på at samfunnskategorien blir standard overalt, det er selvsagt ikke meningen og vil bli fikset nå) 6773117[/snapback] Jeg vil si at å ha samfunn som hovedkategori for diskusjon.no er helt rett - da diskusjon.no skal være for alle - det første nye brukere vil se da er ikke "hardware xxx" osv osv. Men et sted de enklere kan registrere seg . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Men et sted de enklere kan registrere seg . 6774231[/snapback] Jeg er ikke med, hvordan er det lettere å registrere seg derifra? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg mener at for å få nye brukere til dette forumet så er det greit å ha en forside der andre ting enn bare tekno-stuff og spill vises . Det jeg mener er at et forum med kategorier rundt samfunn og politikk vil være mer appellerende til andre deler av nettets brukere enn de vi har fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå