Ueland Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 En ny kategori har nå blitt opprettet: Samfunn Vi har nå opprettet kategorien Samfunn, og flyttet over teknologi og politikkforumet fra Off topic til denne kategorien. Samtidig har og forumene helse, hus/hage, juss, mat og drikke, økonomi samt sex/samliv blitt opprettet. Merk at alle disse forumene når gir økning i brukerenes postteller, noe ikke politikk og teknologiforumene har gjort tidligere. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan er det med eksisterende tråder, slike som "Crawfords store sextråd" (eneste jeg kom på) og lignende tråder, skal de etter hvert flyttes over i passende kategorier, eller hvordan skal slikt praktiseres? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hipp hurra! Kjempegreier! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan er det med eksisterende tråder, slike som "Crawfords store sextråd" (eneste jeg kom på) og lignende tråder, skal de etter hvert flyttes over i passende kategorier, eller hvordan skal slikt praktiseres? 6769977[/snapback] Tråder som hører bedre til andre steder nå kan rapporteres så vil de bli vurdert flyttet ja. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Dæven... Off-Topic-kategorien begynner å tømmes jo Det var jo en haug av kategorier der før... Men det er fint vi får opp flere hovedforumer, men da må jeg minne deg på Ueland at det er enda viktigere enn noen gang at du får dette ferdig: https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=myforum og satser på at det er noe du kommer til å prioritere høyt, hvertfall det jeg håper. Fælt så inadvendte folk er forresten... Ingen har turt å starte emner i de nye kategoriene jo... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er bare positivt at OT tømmes, og at smeltedigelen av tråder begynner å organiseres. Slik det er nå er det bare en "passer-ikke-inn-andre-steder-kategori", mao. ganske så uoversiktlig, og tråder forsvinner ganske fort fordi det nettopp blir så mye i kategorien. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Samtidig har og forumene helse, hus/hage, juss, mat og drikke, økonomi samt sex/samliv blitt opprettet.6769947[/snapback] Hvordan skal vi da skille mellom kostholdsdelen i treningsforumet og mat-delen i samfunnsforumet? Merk at alle disse forumene når gir økning i brukerenes postteller, noe ikke politikk og teknologiforumene har gjort tidligere. 6769947[/snapback] Men ikke med tilbakevirkende kraft, bare sånn for å gjøre forvirringen ang. en brukers post-count total? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Merk at alle disse forumene når gir økning i brukerenes postteller, noe ikke politikk og teknologiforumene har gjort tidligere. 6769947[/snapback] Men ikke med tilbakevirkende kraft, bare sånn for å gjøre forvirringen ang. en brukers post-count total? 6770163[/snapback] Akkurat dette har jeg stusset på og. Har ikke fått noe for all postingen jeg har gjort i PRS. Ikke at det er så viktig med postcount, men jeg vil gjerne bli tatt seriøst når jeg poster seriøst. Endret 30. august 2006 av Marley Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg tror nok i det er tilbakevirkende, for det var ikke "Sport & Fritid", men kan vi få en forklaring på hvorfor? Jeg vil nemlig ha 2000 innlegg snart... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Glimrende, rett og slett glimrende. Kudos til Ueland&co Anbefaler folk å rapporter tråder som hører mer hjemme i den nye kategorien Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Eget underforum for jus. Pent Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Postcount er ikke tilbakevirkende nei. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg spurte om grunnen... 6770445[/snapback] Sikkert fordi jeg da vil puste Ueland i nakken That sneaky bastard Det er nå kun et tall, betyr det så mye? Om det medfører arbeid å få med postcounten så er det bedre å fokusere på andre ting, da postcount ikke er det som er viktigst. Men men, løpe avgårde for å flytte tråder. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja, det er kun et tall, men når man først har postcount på i en kategori mener jeg den skal være tilbakevirkende, blant annet for å unngå misforståelser, spørsmål osv. Og jeg tror ikke det medfører mye arbeid, i følge hva jeg har hørt er det bare å trykke på en knapp i adminpanelet som gjør at alle brukere får sine innlegg regnet sammen på nytt, basert utifra eventuelle endringer. Om grunnen er av ytelsesmessige årsaker, da det sikkert krever litt å regne sammen alle brukerenes innlegg på nytt kan jeg til en viss grad forstå, men jeg ønsker i alle fall et oppklarende svar fra Ueland eller andre som kan gi et "offisiellt" svar. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Innhold i off topic telles ikke, nå er det flyttet ut fra off topic og da telles, det, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er nå kun et tall, betyr det så mye? Om det medfører arbeid å få med postcounten så er det bedre å fokusere på andre ting, da postcount ikke er det som er viktigst. 6770584[/snapback] Det som nå er idiotisk er om man skal regne sammen hvor mye man har postet totalt f.eks., så må man "gjette" seg frem til hvor mye som var i gamle PRS / T&V / helsetråder etc. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Innhold i off topic telles ikke, nå er det flyttet ut fra off topic og da telles, det, enkelt og greit. 6770802[/snapback] Nei, men også trådene kommer ut av OffTopic og nivået i trådene kommer vel ikke til å stige nevneverdig bare fordi det nå ligger i en egen samfunnshovedkategori? Så hvorfor ikke like gjerne gjøre det tilbakevirkende? Jeg ser negative og positive sider ved å gjøre det tilbakevirkende men hos meg vinner rett og slett de positive sidene. Positive: *Mindre spørsmål om hvorfor det er slik. *Mindre feilmeldinger som: "Hei, feil med innleggstelleren, jeg la sammen i går og jeg er sikker på at det er noe feil her, jeg har 500 innlegg for lite!" *Mindre klager, jeg er av den oppfatning av at de fleste ønsker en tilbakevirkende innleggsteller. Negative: *En del tråder og innlegg som: "Hvorfor har jeg plutselig 500 innlegg mer enn i går?" helt i starten. Men dette er ikke et "langvarig" spørsmål. *Folk som helst ikke vil ha innleggsteller klager mer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Henger deg vel mye opp i det, TSP? Du tror folk plutselig kommer til å mase om høyere postcount fordi kategorien er en annen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå