d-e-m-o Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Har fått fatt i ett par 80 pins hotswap disker.. Hotswap funksjonen har ikke så mye å si, så lenge jeg får kjørt dem med en scsi kontroller, evt adapter fra 80/68 pin. Noen som har vært ute for det før? evt. har adapter som trengs? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det er ikke noe problem å sette på en adapter som du f.eks får kjøpt på komplett o.l. Da erre vanlig uttak på den istede. Er jo ingen forskjell på 80--->68pin utenom at strøm og signal kommer i en kabel alene, og du kan koble det ut/inn mens maskina er igang. Etter hva jeg kan huske i farta :smile: Lenke til kommentar
d-e-m-o Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Vet.. Eneste forskjell på en 68/80 pins scsi disk, er at 80 er hotswap, med alt gjennom samme kabel som du nevner.. Men problemet mitt var at jeg ikke kunne se at komplett hadde slike adaptere.. Er meget muligt at det er jeg som overser også. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=3&t=926&l=3 Den nederste er vel fra 80pin HUN til 68pin HUN adapter. Koster jo skjorta. Kanskje du kan få tak i billigere? :smile: Lenke til kommentar
d-e-m-o Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 der var den.. så under "Kontrollere" jeg.. Takker og bukker Koster sjorta? nja.. ikke så gærnt da med 700kr da Tror jeg overlever det.. Startit skulle ha totalt 3500kr for adapter / kabel osv. Er liksom mer enn det disken kosta Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 PCmax har adaptere til 150kr stykket (hvis jeg ikke er helt på jordet da :smile: ). Lenke til kommentar
d-e-m-o Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Stemmer! Takker og bukker for hjelpen.. da var vel det problemet løst uten å skrape lommeboken.. og FY til startit som skulle ha 3500kr for en slik sak, useriøse priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå