Heineoen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg å finne de mobilspillene jeg bør bruke pengene mine på framover? Begynner å gå lei Jonny Crash Texas på min W810i Ps. Er veldig intressert i å høre om gratis/billigspill sider!! Takk... Endret 30. august 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Galaxy on Fire er veldig bra. 3d space med masse misssion. Du kan oppgradere skipet, kjøpe nye skip, og oppdage universet. Litt som gamle Elite. Ellers er californiagames en klassiker uansett plattform. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ancient Empires 2 er veldig bra. Det kan ligne litt på Red Alert eller Commander and Conguer serien som det muligens het. Er i hvert fall et av de beste mobilspillene jeg har prøvd, utenom Tetris da Link til litt mer info Endret 30. august 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ancient Empires 2 er veldig bra. Det kan ligne litt på Red Alert eller Commander and Conguer serien som det muligens het.Er i hvert fall et av de beste mobilspillene jeg har prøvd, utenom Tetris da Link til litt mer info 6770750[/snapback] har du kjøpt spillet ? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ancient Empires 2 er veldig bra. Det kan ligne litt på Red Alert eller Commander and Conguer serien som det muligens het.Er i hvert fall et av de beste mobilspillene jeg har prøvd, utenom Tetris da Link til litt mer info 6770750[/snapback] har du kjøpt spillet ? 6770811[/snapback] Du tenker på om spillet koster noe? Ja du må betale for spillet ja. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du tenker på om spillet koster noe? Ja du må betale for spillet ja. 6770886[/snapback] Det vet jeg, men har du kjøpt spillet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå