Gå til innhold

Flotte scoringer fra fotball verden


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er meget irriterende å se på topp 50 scoringene på forrige side, ettersom flere av målene er rett og slett kjedelig. Altså, hvorfor er ett mål så fint når du bare bredsider ballen i mål alene med keeper? Det er jo målet som skal være fint, ikke forarbeidet, i denne sammenheng. Da er det mye finere med Zidane's scoring mot Galatasaray(?) der han smeller til med venstre på volley og planter den i krysset, eller hvilken av de andre brassesparkene. Maradonas scoring fortjener ikke den 1.plassen, enkelt og greit. Van Basten eller Zidane skulle hatt den.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det du som skal bestemme hva som er fine scoringer? Angående den scoringen av Zlatan synes jeg både forarbeid og sistetouch er helt fantastisk, så det burde ikke være mye å klage på der. Det er ikke uten grunn at Maradonas mest kjente soloraid ofte er å se på slike lister heller. Der skjønner jeg mer hva du mener, avslutningen er ikke noe teknisk vidunder; han snubler mer eller mindre ballen i mål.

Det må dog gå an å poste andre ting enn flotte langskudd.

Lenke til kommentar
Her er noen fine. Zlatan-scoringen er faen ikke sann ...

6787889[/snapback]

Nok en gang. Scoringen er ikke noe å skryte av, slik jeg ser det. Forarbeidet er helt utrolig, men scoringen er det jo helt middelklasse over. Men, noen fine scoringer på den filmen ja. :)

6787942[/snapback]

 

Eit mål er jo meir enn berre avslutninga.

6788021[/snapback]

 

Men scoringa er jo siste touchen før den går i mål. Hvertfall slik jeg ser det. Forarbeid og scoring er det en viss forskjell på. Det mener hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Synes det er meget irriterende å se på topp 50 scoringene på forrige side, ettersom flere av målene er rett og slett kjedelig. Altså, hvorfor er ett mål så fint når du bare bredsider ballen i mål alene med keeper? Det er jo målet som skal være fint, ikke forarbeidet, i denne sammenheng. Da er det mye finere med Zidane's scoring mot Galatasaray(?) der han smeller til med venstre på volley og planter den i krysset, eller hvilken av de andre brassesparkene. Maradonas scoring fortjener ikke den 1.plassen, enkelt og greit. Van Basten eller Zidane skulle hatt den.

6787799[/snapback]

mot bayern leverkusen

 

bare hør på de kommentatorene :ohmy:

Lenke til kommentar
Synes det er meget irriterende å se på topp 50 scoringene på forrige side, ettersom flere av målene er rett og slett kjedelig. Altså, hvorfor er ett mål så fint når du bare bredsider ballen i mål alene med keeper? Det er jo målet som skal være fint, ikke forarbeidet, i denne sammenheng. Da er det mye finere med Zidane's scoring mot Galatasaray(?) der han smeller til med venstre på volley og planter den i krysset, eller hvilken av de andre brassesparkene. Maradonas scoring fortjener ikke den 1.plassen, enkelt og greit. Van Basten eller Zidane skulle hatt den.

6787799[/snapback]

mot bayern leverkusen

 

bare hør på de kommentatorene :ohmy:

6789584[/snapback]

 

Leverkusen ofc, min feil. Men dette er hva jeg kaller mål. Det og Van Bastens er mål jeg setter meget høyt på lista mi.

 

Edit: HERREGUD! tenk å hatt sånne kommentatorer på norsk tv! Jeg hadde tatt livet mitt. :ermm:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...