Gå til innhold

Flotte scoringer fra fotball verden


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Pøh, de kommentatorene var ingenting imot jærbuen som kommenterte Bryne-kamper på lokal-TV en del år tilbake. Mikrofonen klippet annethvert sekund.

"Nå komme an Ragnvald Soma framføre mål, SKYD DÅ RAGNVALD!" osv. osv. Ingen skriftstørrelse rettferdiggjør egentlig volumet ...

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er meget irriterende å se på topp 50 scoringene på forrige side, ettersom flere av målene er rett og slett kjedelig. Altså, hvorfor er ett mål så fint når du bare bredsider ballen i mål alene med keeper? Det er jo målet som skal være fint, ikke forarbeidet, i denne sammenheng. Da er det mye finere med Zidane's scoring mot Galatasaray(?) der han smeller til med venstre på volley og planter den i krysset, eller hvilken av de andre brassesparkene. Maradonas scoring fortjener ikke den 1.plassen, enkelt og greit. Van Basten eller Zidane skulle hatt den.

6787799[/snapback]

mot bayern leverkusen

 

bare hør på de kommentatorene :ohmy:

6789584[/snapback]

 

Leverkusen ofc, min feil. Men dette er hva jeg kaller mål. Det og Van Bastens er mål jeg setter meget høyt på lista mi.

 

Edit: HERREGUD! tenk å hatt sånne kommentatorer på norsk tv! Jeg hadde tatt livet mitt. :ermm:

6789851[/snapback]

 

Frode Olsen prøver å gjøre det når han kommenterer kamper på tv2 zebra :!:

 

 

 

Endret av MistaShooterBoi
Lenke til kommentar
Denne er fin :wee:

6788702[/snapback]

Agreed. Meget pent mål. :)

 

Van Basten

Mitt første bidrag. :)

6788808[/snapback]

 

Et fantastisk mål...

 

Men dette er mitt favoritt mål med Van Basten, min store helt når det kommer til fotballspillere: EM '88

 

Carlos og dette er fra den spanske ligaen og mye bedre en prøve-vm målet :)

 

Eller Eric Cantona: Reaksjonen etter målet er bare en konge verdig :yes:

 

Beste fotball låta noensinne, får fremdeles frysninger på ryggen når Scheie skriker: Scoring, Vi har scoret i Marseille, vi har scoret mot Brasil!

 

 

United - Champions League '99, fem fantastiske minutter :cry:

Lenke til kommentar
Denne er fin :wee:

6788702[/snapback]

Agreed. Meget pent mål. :)

 

Van Basten

Mitt første bidrag. :)

6788808[/snapback]

 

Et fantastisk mål...

 

Men dette er mitt favoritt mål med Van Basten, min store helt når det kommer til fotballspillere: EM '88

 

Carlos og dette er fra den spanske ligaen og mye bedre en prøve-vm målet :)

 

Eller Eric Cantona: Reaksjonen etter målet er bare en konge verdig :yes:

 

Beste fotball låta noensinne, får fremdeles frysninger på ryggen når Scheie skriker: Scoring, Vi har scoret i Marseille, vi har scoret mot Brasil!

 

 

United - Champions League '99, fem fantastiske minutter :cry:

6793401[/snapback]

 

Maxi Rodruigez fra vm

 

 

 

hvis noen har hørt om en spiller som het ongarot/onkware(noe i den duren) så har'n skora et av tidenes peneste mål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...