KissaMcDuck Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) youtube.com Sleng opp noen fine mål, her er noen av mine favoritter Steven Gerrard vs West Ham Frysninger og tårer i øyene... Garcia vs Juventus Herlig mål...herlig spiller Ikke så verst dette heller. Min barndomshelt Glemmer aldri det målet Hvem ellers...? Agger vs West ham Daaaaaamn.. Danish Dynamite BONUS: Collymore vs Blackburn :!: Endret 30. august 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Målet til den godeste Daniel Munthe Agger var rett og slett sinnsykt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Pøh, alle målene er finest i øyene dine pga det var favorittlaget ditt som lagde målene.. Jeg har sett vakkere mål, men de er nokså bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Okei, forslag til bedre tittel mottas med takk... Pene mål fra PL! Endret 30. august 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Tenkte det kunne vært mål fra PL, Primera Division, VM, så vet ikke helt. Hva er galt med tittelen, Ueland? Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 "Flotte scoringer fra fotball verden". Prøv deg med den tittelen.... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jajaja, da var det iorden vettu Fox88; Legg opp noen finere da? Det var jo det som var poenget Endret 30. august 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Husker jeg lo godt da jeg så dette målet: Utrykket til Josè er priceless. - En av de moderne klassikerne er dette målet til Clarence Seedorf: ... I tillegg må man nevne volleyen til Van Basten, hælflikken til Zlatan, raidet til Maradona og frisparkene til Koeman og Carlos. Men, det beste målet jeg har sett er brassesparket til Odd Iversen på hjørnet av 16-meteren. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Wow, Tiago.. Cole vs Svergie Husker jeg sa "ikke skyyyt", nå han dempet den.. Haha Lahm vs Costa Rica Første mål i VM Cambiasso vs Serbia Fineste mål i VM Cahill kom inn og snudde kampen alene Rodriguez vs Mexico The beatiful game, ingen tvil Torres vs Ukraina Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Erik Edman vs L'pool Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Husker jeg sa "ikke skyyyt", nå han dempet den.. Haha 6770506[/snapback] Haha sa akkurat det samma, og fy F**n og fint mål det er Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Erik Edman vs L'pool 6770710[/snapback] Fy søren for et mål. Tok et sekund før kommentatorene fikk det med seg. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Video.google.com og søk på Top 50 fotball goals. DER har dere noe å snakke om. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg skal slenge med 2 mål, det første er av rosicky i VM, Tsjekkia mot USA. Det er etter min mening en av de fineste i VM, og så er jo han Arsenal Spiller Rosicky: Tsjekkia vs. USA VM 2006 Dette andre målet er av Eric Edman på Tottenham. Han scorer et sjukt mål mot Liverpool, en av de fineste måla jeg har sett!! Eric Edmun Tottenham vs. Liverpool Det beste med det andre er at det spesielt er mot liverpool:D Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Dette andre målet er av Eric Edman på Tottenham. Han scorer et sjukt mål mot Liverpool, en av de fineste måla jeg har sett!! Eric Edmun Tottenham vs. Liverpool Det beste med det andre er at det spesielt er mot liverpool:D 6772952[/snapback] sorry, men jeg har lagt det opp allerede.. men et så fint mål fortjenes å legges opp flere ganger Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 sorry, men jeg har lagt det opp allerede.. men et så fint mål fortjenes å legges opp flere ganger 6773049[/snapback] Sorry, sjekka ikke alle filmene, bare var innpå youtube og rota litt rundt, så la jeg inn 2 jeg likte. Men ja, det fortjenes og legges opp flere ganger! Joga Bonito Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Husker jeg lo godt da jeg så dette målet: Utrykket til Josè er priceless. - En av de moderne klassikerne er dette målet til Clarence Seedorf: ... I tillegg må man nevne volleyen til Van Basten, hælflikken til Zlatan, raidet til Maradona og frisparkene til Koeman og Carlos. Men, det beste målet jeg har sett er brassesparket til Odd Iversen på hjørnet av 16-meteren. 6770317[/snapback] begge er av tiago Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Husker jeg lo godt da jeg så dette målet: Utrykket til Josè er priceless. - En av de moderne klassikerne er dette målet til Clarence Seedorf: ... I tillegg må man nevne volleyen til Van Basten, hælflikken til Zlatan, raidet til Maradona og frisparkene til Koeman og Carlos. Men, det beste målet jeg har sett er brassesparket til Odd Iversen på hjørnet av 16-meteren. 6770317[/snapback] begge er av tiago 6775790[/snapback] Ja fy faen, det målet var en perle! Keepern har ikke mye han skulla ha sagt der :!: Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 *bla-bla* 6770317[/snapback] Du har lagt ut samme link på begge målene Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Henry vs. Manchester United Dennis Bergkamp vs. Newcastle United Finfin video den jhj anbefalte, men alltid like irriterande at Maradona kjem som #1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå