Den store P Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei ja. Jeg har Nordea som bank og tenkte jeg ville finne ut av hvor mye penger jeg har på konto, jeg prøvde å rote litt rundt på nordea.no, men fant ikke fram til noe, så jeg lurte på om noen av dere har samme bank som meg? Og har det nr jeg trenger får å sjekke saldo feks: Saldo <konto nr> send til <Det nr jeg leter etter> Tusen takk for alle svar. Mvh meg Lenke til kommentar
Equanox Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Veldig gammel tråd, men er akkurat blitt nordea-kunde selv og lurer veldig på dette. Har de alle andre funksjoner via SMS untatt å sjekke saldo? Har hatt denne tjenesten både via postbanken og sparebank1 tidligere. Er blitt veldig avhenging av den. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Veldig gammel tråd, men er akkurat blitt nordea-kunde selv og lurer veldig på dette. Har de alle andre funksjoner via SMS untatt å sjekke saldo? Har hatt denne tjenesten både via postbanken og sparebank1 tidligere. Er blitt veldig avhenging av den. Hei Dette er noe Nordea jobber med å få til, men som ikke er tilgjenglig på dette tidspunktet. Jeg byttet til Nordea for 6 mnd siden og spurte de om det samme. Håper at det kommer i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Equanox Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Dette er jo den eldste sms-tjenesten som finnes. Mange av de andre bankaktørene har jo hatt dette i noen år nå. Når du har alle andre tjenester på SMS skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kan ha saldo. Spurte jo om dette i banken og før jeg ble kunde. Der fikk jeg beskjed om at det hadde de. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Dette er jo den eldste sms-tjenesten som finnes. Mange av de andre bankaktørene har jo hatt dette i noen år nå. Når du har alle andre tjenester på SMS skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kan ha saldo. Spurte jo om dette i banken og før jeg ble kunde. Der fikk jeg beskjed om at det hadde de. Helt enig med deg at dette ikke burde være et problem. Hadde dette i DNB og savner det i Nordea, men jeg må jo klare meg uten Vi får bare smøre oss med tålmodighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå