Gå til innhold

Hvilken unlock i BF2 liker du best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukte ak-101 først jeg også men så fant jeg ut at alle dem som vant på servern brukte G36E, så da jeg skiftet fra ak-101 til G36E økte gjennomsnitt scoren min med 10-30 per runde.

6773410[/snapback]

Tørr jeg spørre på hvilke servere du spiller på?

6773418[/snapback]

TV RANKED srv16/28 SHARQI/2

6773430[/snapback]

Ikke så rart at folk med G36E alltid vinner der da, ALLE bruker unlocks på TV2-serverene.

 

Ikke at det er noe galt i det....

6773447[/snapback]

 

Ikke helt korrekt, når du er MEC er faktisk halvparten av alle folkene medic og bruker Ak-101

Men likevel kommer G36E på toppen :D

Endret av mermaidman
Lenke til kommentar
Brukte ak-101 først jeg også men så fant jeg ut at alle dem som vant på servern brukte G36E, så da jeg skiftet fra ak-101 til G36E økte gjennomsnitt scoren min med 10-30 per runde.

6773410[/snapback]

Tørr jeg spørre på hvilke servere du spiller på?

6773418[/snapback]

TV RANKED srv16/28 SHARQI/2

6773430[/snapback]

Nivået på disse serverene er til tider så lavt at jeg føler at du dreper alle du møter nesten hele tiden. Vil si at mg er det desidert beste her, for mindre reloading. Prøv rpk en runde.

 

Og det at halvparten har ak-101, er fordi de har nettopp startet å spille og ikke har noen unlocks.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Brukte ak-101 først jeg også men så fant jeg ut at alle dem som vant på servern brukte G36E, så da jeg skiftet fra ak-101 til G36E økte gjennomsnitt scoren min med 10-30 per runde.

6773410[/snapback]

Tørr jeg spørre på hvilke servere du spiller på?

6773418[/snapback]

TV RANKED srv16/28 SHARQI/2

6773430[/snapback]

Nivået på disse serverene er til tider så lavt at jeg føler at du dreper alle du møter nesten hele tiden. Vil si at mg er det desidert beste her, for mindre reloading. Prøv rpk en runde.

 

Og det at halvparten har ak-101, er fordi de har nettopp startet å spille og ikke har noen unlocks.

6773463[/snapback]

 

Hmm, vet du om noen servere der nivået er en del høyere? Spiller av og til på CSA clanservern men vinner bare hehe...

Lenke til kommentar

Battlefield.no har ikke Sharqi ellers hadde jeg spilt der også hehe.

Jeg har spesialisert mæ på sharqi no og synes det e den beste banen siden det er kort avstand mellom basene og det betyr mer action som passer meg bra :D

 

Jaja ontopic. Jeg vil kanskje si at unlocks eller ikke avhenger mer hvilken bane du spiller.

Endret av mermaidman
Lenke til kommentar
Battlefield.no har ikke Sharqi ellers hadde jeg spilt der også hehe.

Jeg har spesialisert mæ på sharqi no og synes det e den beste banen siden det er kort avstand mellom basene og det betyr mer action som passer meg bra :D

 

Jaja ontopic. Jeg vil kanskje si at unlocks eller ikke avhenger mer hvilken bane du spiller.

6773525[/snapback]

Serveren som har det _høyeste_ nivået av de jeg har spilt på er battlefield.no #8.

Alle battlefield.no-servere ligger vel over snittet, egentlig TV2 og, med tanke på hvor mye tragisk og latterlig som finnes sørover i Europa.

Lenke til kommentar
Battlefield.no har ikke Sharqi ellers hadde jeg spilt der også hehe.

Jeg har spesialisert mæ på sharqi no og synes det e den beste banen siden det er kort avstand mellom basene og det betyr mer action som passer meg bra :D

 

Jaja ontopic. Jeg vil kanskje si at unlocks eller ikke avhenger mer hvilken bane du spiller.

6773525[/snapback]

Serveren som har det _høyeste_ nivået av de jeg har spilt på er battlefield.no #8.

Alle battlefield.no-servere ligger vel over snittet, egentlig TV2 og, med tanke på hvor mye tragisk og latterlig som finnes sørover i Europa.

6774458[/snapback]

 

Ja ska prøve battlefield.no i dag da (karkand) Det er bare det at jeg hater karkand og wake, Karkand har for mye tanks og apc mens wake bruker amerikanerne hele runden på å komme over.

 

Uansett Tv2 har noen gode spillere, for eksempel [JHF]Snofru (5. plass på global rankingen, spiller TV2 Karkand mye

Lenke til kommentar

høyeste nivå i norge (europa/verden og kansje til tider) går til Battlefield.no #8

 

du har ikke sjangs når de virkelig gode (0 stats og 50 accs men forskjellige tegn bak nicket kommer).

 

jeg topper lett karkand serverene til TV2 med AK runde etter runde, men på #8 må jeg faenmeg slite for resultater! er mye morsommere å spille med Warchild, Magnificent, aPas etc etc enn med Sniper[GER]

 

EDIT: til mongoman AK-101 og M16A2

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
høyeste nivå i norge (europa til TIDER...) går til Battlefield.no #8

 

du har ikke sjangs når de virkelig gode (0 stats og 50 accs men forskjellige tegn bak nicket kommer).

 

jeg topper lett karkand serverene til TV2 med AK runde etter runde, men på #8 må jeg faenmeg slite for resultater! er mye morsommere å spille med Warchild, Magnificent, aPas etc etc enn med Sniper[GER]

 

EDIT: til mongoman AK-101 og M16A2

6777769[/snapback]

Edited! Words! :thumbup:

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...