Gå til innhold

Hvilken unlock i BF2 liker du best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha? Så du mener at accuracy og damage er lik på alle riflene? Nå nei, jeg har en ny assult rifle og JA, merker stor forskjell.

6773145[/snapback]

Blir du en bedre gitarist av å spille på en såkalt bedre og dyrere gitar? NEI.

 

Det er personen bak våpenet som teller. Så hvorfor ikke bare bli best mulig med standardvåpen og slutte og stresse med unlock-tullet? Det og stats er det værste i hele Battlefield 2.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå å unlocke G36E det er et medic våpen. Det dreper på 5-6 skudd ca. men poenget er at den er veldig treffsikker + at du er medic. Så gjennomsnittsscoren min i det siste med G36E ligger på 50 i runden.

Eventuelt kan du prøve SCAR-L den er svert treffsikker og har auto + at den dreper på 4-5 skudd.

Lenke til kommentar

Vanligvis hode for å si det sånn, men de målinge der kommer fra sia:

www.BF2s.com der står det ganske nøyaktig hvor mye ting skader og hvor bra det generelt er. Jeg har gode erfaringer også (spesielt fra G36E) Første dag jeg prøvde G36E kom jeg ikke på en lavere plassering enn 6 plass (på en server med 64 folk) Så jeg vil anbefale den sterkt.

Lenke til kommentar
Vanligvis hode for å si det sånn, men de målinge der kommer fra sia:

www.BF2s.com der står det ganske nøyaktig hvor mye ting skader og hvor bra det generelt er. Jeg har gode erfaringer også (spesielt fra G36E) Første dag jeg prøvde G36E kom jeg ikke på en lavere plassering enn 6 plass (på en server med 64 folk) Så jeg vil anbefale den sterkt.

6773384[/snapback]

Jeg kommer ofte på første med m16 og ak-101.

 

Take the point?

Lenke til kommentar
Jeg vil foreslå å unlocke G36E det er et medic våpen. Det dreper på 5-6 skudd ca. men poenget er at den er veldig treffsikker + at du er medic. Så gjennomsnittsscoren min i det siste med G36E ligger på 50 i runden.

Eventuelt kan du prøve SCAR-L den er svert treffsikker og har auto + at den dreper på 4-5 skudd.

6773356[/snapback]

Hvor skyter du? På lilletåa? :)

6773370[/snapback]

Alle våpen dreper på 2skudd, mange på 1. Uansett så har aim for lite å si i BF2, da om hodet til personen du skyter på er på hotel eller market er helt random.

 

g36e, ta det om du vil. Våpenet er imba, der treffer alle kulene der du sikter i hvertfall, så om du skyter noen som har ligget stille i de siste 2min så får du som regel hs.

Lenke til kommentar
Vanligvis hode for å si det sånn, men de målinge der kommer fra sia:

www.BF2s.com der står det ganske nøyaktig hvor mye ting skader og hvor bra det generelt er. Jeg har gode erfaringer også (spesielt fra G36E) Første dag jeg prøvde G36E kom jeg ikke på en lavere plassering enn 6 plass (på en server med 64 folk) Så jeg vil anbefale den sterkt.

6773384[/snapback]

Jeg kommer ofte på første med m16 og ak-101.

 

Take the point?

6773390[/snapback]

 

Brukte ak-101 først jeg også men så fant jeg ut at alle dem som vant på servern brukte G36E, så da jeg skiftet fra ak-101 til G36E økte gjennomsnitt scoren min med 10-30 per runde.

 

Dessuten hvis du bruker 1-2 skudd til vanlig bruker du aimbot eller spiller mot uhyre noobs eller bare bruke sniper :D

Endret av mermaidman
Lenke til kommentar
Brukte ak-101 først jeg også men så fant jeg ut at alle dem som vant på servern brukte G36E, så da jeg skiftet fra ak-101 til G36E økte gjennomsnitt scoren min med 10-30 per runde.

6773410[/snapback]

Tørr jeg spørre på hvilke servere du spiller på?

6773418[/snapback]

TV RANKED srv16/28 SHARQI/2

Lenke til kommentar
Brukte ak-101 først jeg også men så fant jeg ut at alle dem som vant på servern brukte G36E, så da jeg skiftet fra ak-101 til G36E økte gjennomsnitt scoren min med 10-30 per runde.

6773410[/snapback]

Tørr jeg spørre på hvilke servere du spiller på?

6773418[/snapback]

TV RANKED srv16/28 SHARQI/2

6773430[/snapback]

Ikke så rart at folk med G36E alltid vinner der da, ALLE bruker unlocks på TV2-serverene.

 

Ikke at det er noe galt i det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...