Gå til innhold

hvor kan nøkkelboks med kode på skaffes ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått i oppdrag av sjefen å sjekke litt rundt på hva det koster å skaffe en boks med plass til en nøkkel i, som har en kodelås utenpå.

Grunnen til dette, er at vi begynner å bli en del på jobb, og på fredag kommer det 2 til, og alle kan ikke ha egen nøkkel til kontoret fordi noen alltid skal klare å miste den(og siden i sitter på en del konfidensiell informasjon, så vil vi ikke det).

Løsningen blir da å skaffe en boks med kodelås, som kan henges på utsiden av bygget som kan romme nøkkelen til bygget.

Har kikket litt rundt(bl.a. på hammar.no) men de har ikke noe av det jeg er ute etter ?

noen som vet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke hørt med en butikk som forhandler låser og slikt da?

6770050[/snapback]

Smart du jo !

Ringte til "Sikring og låsservice" der jeg bor og forklarte hva jeg ville ha, og de hadde en slik boks!

Koster 550,- .

Ikke ille igrunn :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Har kjøpt nøkkelboks / nøkkelsafe med kode for oppbevaring av husnøkler osv. så jeg slipper å legge de under matta, fungerte veldig bra. Kodelås og kraftig utførelse. Kjøpte den hos Boligsikring, her http://nettbutikk.boligsikring.no/nokkelsafe/C_51_77

Hei!

Jeg har fått i oppdrag av sjefen å sjekke litt rundt på hva det koster å skaffe en boks med plass til en nøkkel i, som har en kodelås utenpå.

Grunnen til dette, er at vi begynner å bli en del på jobb, og på fredag kommer det 2 til, og alle kan ikke ha egen nøkkel til kontoret fordi noen alltid skal klare å miste den(og siden i sitter på en del konfidensiell informasjon, så vil vi ikke det).

Løsningen blir da å skaffe en boks med kodelås, som kan henges på utsiden av bygget som kan romme nøkkelen til bygget.

Har kikket litt rundt(bl.a. på hammar.no) men de har ikke noe av det jeg er ute etter ?

noen som vet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...