Ozelot Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei! Jeg har fått i oppdrag av sjefen å sjekke litt rundt på hva det koster å skaffe en boks med plass til en nøkkel i, som har en kodelås utenpå. Grunnen til dette, er at vi begynner å bli en del på jobb, og på fredag kommer det 2 til, og alle kan ikke ha egen nøkkel til kontoret fordi noen alltid skal klare å miste den(og siden i sitter på en del konfidensiell informasjon, så vil vi ikke det). Løsningen blir da å skaffe en boks med kodelås, som kan henges på utsiden av bygget som kan romme nøkkelen til bygget. Har kikket litt rundt(bl.a. på hammar.no) men de har ikke noe av det jeg er ute etter ? noen som vet ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Henger meg på denne. Vi er ute etter noe lignende hjemme, rett og slett fordi vi (spesielt småbrødrene mine) mister nøkler i ett sett. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Du har ikke hørt med en butikk som forhandler låser og slikt da? Lenke til kommentar
Ferips Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Trioving har dette, sjekk nettsidene for forhandlere nær deg. Link Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Du har ikke hørt med en butikk som forhandler låser og slikt da? 6770050[/snapback] Smart du jo ! Ringte til "Sikring og låsservice" der jeg bor og forklarte hva jeg ville ha, og de hadde en slik boks! Koster 550,- . Ikke ille igrunn Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvis noen andre skulle være interresert i en slik boks, så koster de 298kr på clas ohlson. Varenummer 31-4130 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hvis noen andre skulle være interresert i en slik boks, så koster de 298kr på clas ohlson. Varenummer 31-4130 6793025[/snapback] på hvilken side står de på ? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hvis noen andre skulle være interresert i en slik boks, så koster de 298kr på clas ohlson. Varenummer 31-4130 6793025[/snapback] på hvilken side står de på ? 6793079[/snapback] Side 273 i 2007 katalogen eller på denne linken Endret 3. september 2006 av EskimoBob Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Adgangskontroll med kort og pinkode er vel et mer naturlig valg i en slik situasjon. Investeringen er en god del høyere, men et slikt system har uendelig fleksibilitet og kontrollmuligheter. Lenke til kommentar
Rogern_1979 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har kjøpt nøkkelboks / nøkkelsafe med kode for oppbevaring av husnøkler osv. så jeg slipper å legge de under matta, fungerte veldig bra. Kodelås og kraftig utførelse. Kjøpte den hos Boligsikring, her http://nettbutikk.boligsikring.no/nokkelsafe/C_51_77 Hei! Jeg har fått i oppdrag av sjefen å sjekke litt rundt på hva det koster å skaffe en boks med plass til en nøkkel i, som har en kodelås utenpå. Grunnen til dette, er at vi begynner å bli en del på jobb, og på fredag kommer det 2 til, og alle kan ikke ha egen nøkkel til kontoret fordi noen alltid skal klare å miste den(og siden i sitter på en del konfidensiell informasjon, så vil vi ikke det). Løsningen blir da å skaffe en boks med kodelås, som kan henges på utsiden av bygget som kan romme nøkkelen til bygget. Har kikket litt rundt(bl.a. på hammar.no) men de har ikke noe av det jeg er ute etter ? noen som vet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå