The Stig Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hei! Jeg er på tippen av stupet ved å kjøpe meg en ny PC. Det eneste jeg nå er usikker på er RAM brikkene til hovedkortet, Asus P5W DH Deluxe. Jeg er altså ute etter de rambrikkene som vil yte best med dette kortet samt en Duo Core 2 E6600. Takker så meget for svar Endret 30. august 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623141 Lenke til kommentar
Sjon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Om du med "Ultimate" mener _det heiteste du kan få tak i_, så er vel ikke brikkene i linken over det rette valget. Jeg har samme HK og CPU, og endte opp med disse 800MHz 4-4-4-12 brikkene fra GeIL. De koster 1890,- hos PSData, og kan kjøres opp til 2.3 V. De er ikke det råeste man får, men jeg mener disse brikkene er et bedre kjøp enn Corsair-brikkene i linken. En ting du burde merke deg er noe jeg leste i manualen til hovedkortet, nemlig at 667MHz m/ CL4 vil nedgraderes til 533MHz. Her er link til en tråd jeg startet om dette, men som dessverre ikke har generert noen svar. Gudd løkk Edit: Skrievfeil Endret 31. august 2006 av Sjon Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Ingenting blir nedgraderat. Auto inställningar, tex från en cmos reset ger 266 fsb sedan cpu är 266 fsb. Bara att ändra antingen divider (om du har ett kort med fungerande dividers) eller fsb. Kom bara ihåg att sätta volts riktigt. Endret 1. september 2006 av mackanz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå