-=Nike=- Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Heisan, Lurte på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt en slik lcd skjerm til mitt Canon Digital Ixus400 ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tror ikke de er så lett å installere selv gitt. Er mye små skruer og dingser som skal passe i hverandre. Men prøv Serviceproffen som er Canons verksted. Telefon: 22 62 96 60 Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Tror ikke de er så lett å installere selv gitt. Er mye små skruer og dingser som skal passe i hverandre. Men prøv Serviceproffen som er Canons verksted. Telefon: 22 62 96 60 6780314[/snapback] Hei, Jeg fant en bruker veiledning som viser hvordan det gjøres, og det var ikke noe problem å gjøre det selv. Bare noen små skruer som du sier og en flatkabel som sitter litt kjipt til. Men ellers ikke noe problem. Har funnet en side i Usa som jeg venter på bekreftelse fra. Update : Men som jeg ikke får noen svar fra Endret 5. september 2006 av -=Nike=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå