Anders1212 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jaja, da har mamma pg pappa gått til innkjøp av en Fujitsu pc med innebygget nettverkskort. Maskinen var ferdig satt opp da vi fikk den, men internett oppfører seg ganske rart. I.net oppsett: D-Link Router (ikke trådløs) og ADSL modem fra Telenor. Alt har funket fint på routeren hittil. Internett funker perfekt på den nye maskinen når jeg bruker brukernavn og passord og setter den rett på modemet, men med routeren tuller den veldig. Den har internett og kontakt med routeren men det virker som explorer ikke klarer å få opp noe bilde eller loade sider. Venter jeg et kvarter kommer kanskje vg uten bilder hvis jeg er heldig. Lurer på om noen har hatt samme problem eller noe som vet hva det kan være? Sykt irriterende i og med at pcen er helt ny, men tenker det må være noe med routeren. Lenke til kommentar
henxp Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Sjekk paa advanced settings for nett adapteret ditt(ikke rutern) om det har paa WEP encryption eller noe saant, den kan lett odelegge hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå