Knebel Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 On topic: Har liten erfaring med exploits, fikk f.eks. ikke GTA-exploiten til å fungere, noen som vet om det bare er å legge inn et bilde, og så kan man spille homebrews via bildet? 6772662[/snapback] Hvilken FW? 6772695[/snapback] 2.60, tror jeg det er. 6772722[/snapback] Har du den rette GTA versjonen? Link her.. Dersom du har det kan du downgrade ved hjelp av GTA.. Denne libtif exploiten du snakker om i denne tråden er ikke tilstrekkelig utviklet ennå. Ta forøvrig og kikk litt mer innpå pspnett.com og pspupdates.qj.net.. Jeg er litt redd for at den metoden jeg benyttet er allerede utdatert, men kikk litt rundt.. Det skulle ikke være så vanskelig å finne en guide. Det finnes vel kanskje noe inne på den store PSP tråden også Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 On topic: Har liten erfaring med exploits, fikk f.eks. ikke GTA-exploiten til å fungere, noen som vet om det bare er å legge inn et bilde, og så kan man spille homebrews via bildet? 6772662[/snapback] Hvilken FW? 6772695[/snapback] 2.60, tror jeg det er. 6772722[/snapback] Har du den rette GTA versjonen? Link her.. Dersom du har det kan du downgrade ved hjelp av GTA.. Denne libtif exploiten du snakker om i denne tråden er ikke tilstrekkelig utviklet ennå. Ta forøvrig og kikk litt mer innpå pspnett.com og pspupdates.qj.net.. Jeg er litt redd for at den metoden jeg benyttet er allerede utdatert, men kikk litt rundt.. Det skulle ikke være så vanskelig å finne en guide. Det finnes vel kanskje noe inne på den store PSP tråden også 6773091[/snapback] Takker for svar. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Foreslår at avanore (og tilsvarende fanboys) ikke poster i denne tråden, slik at vi i stedet kan diskutere det tråden handler om. Vet ikke om den var rettet mot meg, men hvis den var det Har aldri brydd meg stort om å laste ned roms til PSPen, ikke derfor jeg kjøpte den, det har man PDA til. Men artig at slike sider som i detalj beskriver måter å bypasse FWen på får lov til å holde på uten søksmål fra Sony. Men så lenge man ikke benytter seg av piratkopiering er det vel greit. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Foreslår at avanore (og tilsvarende fanboys) ikke poster i denne tråden, slik at vi i stedet kan diskutere det tråden handler om. Vet ikke om den var rettet mot meg, men hvis den var det Har aldri brydd meg stort om å laste ned roms til PSPen, ikke derfor jeg kjøpte den, det har man PDA til. Men artig at slike sider som i detalj beskriver måter å bypasse FWen på får lov til å holde på uten søksmål fra Sony. Men så lenge man ikke benytter seg av piratkopiering er det vel greit. 6773627[/snapback] Den var ikke rettet mot deg, men mot avanore. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Foreslår at avanore (og tilsvarende fanboys) ikke poster i denne tråden, slik at vi i stedet kan diskutere det tråden handler om. Vet ikke om den var rettet mot meg, men hvis den var det Har aldri brydd meg stort om å laste ned roms til PSPen, ikke derfor jeg kjøpte den, det har man PDA til. Men artig at slike sider som i detalj beskriver måter å bypasse FWen på får lov til å holde på uten søksmål fra Sony. Men så lenge man ikke benytter seg av piratkopiering er det vel greit. 6773627[/snapback] Nå er det mye rart man kan gjøre etter man har downgradet, jeg skal ikke stikke det under en stol. Men det er for min del ikke hovedintensjonen. Rippet software har uansett ikke samme underholdningsverdi som fullversjoner. Hovedintensjonen med Devhook er å ikke binde deg til en enkelt FW versjon. Sony 'fremtvinger' oppgraderinger ved at man forlanger eks. vis versjon 2.71 for å spille det siste spillet. Bakdelen er da om man oppgraderer vil man ikke ha tilgang til Homebrew som fungerer i hovedsak påversjon 1.5. Devhook emulerer da versjon 2.71 og lurer spillet til å tro at det er i et 2.71 miljø. Dette er i og for seg harmløst. Det ideelle hadde vært om Sony hadde konsentrert seg om bedre autoriseringsrutiner/kopibeskyttelse og heller tillatt homebrew under kontrollerte former.. Kanskje det er dette de tenker på med PS3 som vil ha Linux installert. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det ideelle hadde vært om Sony hadde konsentrert seg om bedre autoriseringsrutiner/kopibeskyttelse og heller tillatt homebrew under kontrollerte former.. Kanskje det er dette de tenker på med PS3 som vil ha Linux installert. 6773708[/snapback] Er enig med deg der, så lenge folk ikke piratkopierer men holder seg til free/abandonware så hadde det jo ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå