Gå til innhold

2.80 exploit til PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSP sliter med spillsalg som vi hadde en tråd tilbake om.

Grunnen til det er jo at PSP er veldig lett å spille pirat spill på.

Jeg vet at det er også mulig med DS men det er vel en større operasjon å gjøre den motakelig for pirat spill, samtidig så er det liten vits når spillene er så billige

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Nå er jo ikke akkurat DS spillene så veldig mye billigere Avanore :)

Men ja, piratkopieringen av spill skader salget av PSP. Kjenner selv mange som ikke gidder å kjøpe spill, da de kan laste ned. Nå betyr ikke det at det er mange som gjør det bare fordi jeg kjenner et par, men etter det jeg hører er det et problem, og skader salget i alle fall litt :(

Homebrew for hjemmelgaede applikasjoner, ja takk.

Idioter som syntest de MÅ ha gratis PSP spill kan heller brenne

Lenke til kommentar

6769562[/snapback]

Jeg kaller godt over 100 lappen billig når det gjelder spill.

Du kan finne spill til PSP til 499 på elkjøp mens du finner ingen over 399 til DS

Endret av avanore
Lenke til kommentar

6769562[/snapback]

Jeg kaller godt over 100 lappen billig når det gjelder spill.

Du kan finne spill til PSP til 499 på elkjøp mens du finner ingen over 399 til DS

6769816[/snapback]

La nå ikke dette bli en PSP/DS greie igjen Avanore.. Har man ikke kastet bort nok rom på serveren for denne diskusjonen?

Det handler om at firmware 2.8 muligens kan nedgraderes på PSP hvilket har vært ansett som svært vanskelig. Det har lite og intet med piratvirksomhet eller priser på DS spill og gjøre.

Kan man spørre om litt sakelighet her?

Jeg for min del lurer på hvor kompisen bak Devhook har gjemt seg hen? Jeg hadde trodd at man også skulle kunne emulere 2.8 etterhvert.

Lenke til kommentar

Men ja, piratkopieringen av spill skader salget av PSP. Kjenner selv mange som ikke gidder å kjøpe spill, da de kan laste ned. Nå betyr ikke det at det er mange som gjør det bare fordi jeg kjenner et par, men etter det jeg hører er det et problem, og skader salget i alle fall litt :(

Homebrew for hjemmelgaede applikasjoner, ja takk.

Idioter som syntest de MÅ ha gratis PSP spill kan heller brenne

6769562[/snapback]

DS-spillene er nesten like dyre som PSP-spillene, men har kun en brøkdel av utviklingsbudsjettet, og kun en brøkdel av teknologien. Jeg foreslår at vi setter en stopper for versus-debatten her, og heller fokuserer på det tråden handler om. :)

Lenke til kommentar

Er jo ikke rart det er sviktende spillsalg til PSP, finnes jo stort sett bare converts av PS2 til stakkaren jo. Tomb Raider i sin PS2 form fungerer ikke til PSP, og Sony må lære at portabelt og stasjonært er to forskjellige ting. Noen andre som gleder seg til Sing Star Portable Hits og Buzz - The Portable Quiz til PSP?

Er jo først nå det begynner å komme noe spillbart til maskinen, Loco Roco, Daxter, Syphon Filter, Valkyrie Profile og Tekken er alle geniale spill. Endelig noe å bruke den til bortsett fra UMD film :p

Endret av Captain_Nintendo
Lenke til kommentar
Joda, men det er elkjøp. 399 er vanlig for DS spill, mens 450 er standardprisen for PSP spill. Så vi snakker kun om 50KR her :)

6769907[/snapback]

Ikke for å pirke men PSP spillene selges til 499 de fleste steder. Gi meg gjerne en link der du får PSP spillene maks 450 kroner

Elkjøp er jo kjent for å ha lave priser på spillene og selv der koster de 499 og DS ligger på 399 på det dyreste

Lenke til kommentar
Er jo ikke rart det er sviktende spillsalg til PSP, finnes jo stort sett bare converts av PS2 til stakkaren jo. Tomb Raider i sin PS2 form fungerer ikke til PSP, og Sony må lære at portabelt og stasjonært er to forskjellige ting. Noen andre som gleder seg til Sing Star Portable Hits og Buzz - The Portable Quiz til PSP?

Er jo først nå det begynner å komme noe spillbart til maskinen, Loco Roco, Daxter, Syphon Filter, Valkyrie Profile og Tekken er alle geniale spill. Endelig noe å bruke den til bortsett fra UMD film :p

6771858[/snapback]

Det finnes mange eksklusive PSP-titler, og det finnes mange DS-titler som kun er remakes også. Foreslår at avanore (og tilsvarende fanboys) ikke poster i denne tråden, slik at vi i stedet kan diskutere det tråden handler om.

On topic: Har liten erfaring med exploits, fikk f.eks. ikke GTA-exploiten til å fungere, noen som vet om det bare er å legge inn et bilde, og så kan man spille homebrews via bildet?

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Jeg for min del lurer på hvor kompisen bak Devhook har gjemt seg hen? Jeg hadde trodd at man også skulle kunne emulere 2.8 etterhvert.

6770082[/snapback]

Så vidt jeg har forstått la sony så mye press på fyren, og nettsiden devhook opprinnelig dukka opp på, at han sikkert trår litt varsomt for tida..

Håper han dukker opp igjen med ny utgave av devhook med 2.8 fw støtte etter hvert. Devhook er en gudsgave ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...