Gå til innhold

Counter-Strike: FPS faller

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller de_aztec, noen ganger andre brett men som regel aztec faller fps veldig, ned til 50 fps når jeg møter fiender, masse granater o.l, dette har ikke skjedd før. Lurer på om det er noe med configen min eller.no,

Jeg vet det ikke er maskina, xp1800m gf4 og 512 mb ram, dette burde greie og dra cs optimalt....?!

mvh simen

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-26 12:38 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo være problemer med HK'et da?

Kjører 800x600 oppløsning, og bruker 40.41 driveren...... vetta **** jeg, og 50 fps er **** så krise at det skulle ikke vært lov! hehe

Har installert nyeste 4in1 drivern, så det er ikke det.... har 9500 i 3dmark....

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
omg! Det lagger ikke med 50 fps!!

Øyet ditt klarer ikke oppfatte mer enn 25 fps uansett

Orker ikke å komme med nok en lang utledning om hvorfor dette er galt, søk på nett og lær deg noe nytt i dag. Det er faktisk veldig interresant hvordan øye fungerer, og du vil lære at den gode gamle historien om 25 fps er bull. (og at vi kun bruker 10% av hjernen er også bull, bare for å dekke en av de andre vanlige misforståelsene ;)).

AtW

Lenke til kommentar

Uvitenhet er roten til unødvendige og informasjonsmisvisende innlegg.

Vsync har ingenting å si, jeg har alt på, FSAA og AF på max på mitt GF4.

Last ned de siste Via Hyperion driverne, og 41.09, som jeg bruker selv.

Når jeg ser ca 25 fps i sekundet, betyr det ikke at 25 fps på skjermen er glatt. Helt feil og det er ikke vanskelig å se uansett. "Våre" 25 fps som øyet ser et totalt forskjellig fra 25 fps i et spill.

Lenke til kommentar
"Våre" 25 fps som øyet ser et totalt forskjellig fra 25 fps i et spill.

Jeg vet det her er litt plukk, men det er egentlig ikke det, det er filmer som er annerledes, de bruker motion-blur for å kompansere for lave frames. (mulig jeg misforstår deg når du sier "totalt forskjellig", men i prinsippet så er begge deler det samme, dvs antallet ganger man oppdaterer det visuelle i sekundet).

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...