Gå til innhold

Ny StarCraft: Ghost-trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-26 12:00, skrev B|Real:

Blizzard har den gleden av å gi ut en NY trailer til StarCraft: Ghost, og den kan dere laste ned

Edit: Traileren er på 13,mb

Retta opp den horrible, ikke eksisterende bruken av BBCODE. :razz:

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-10-28 08:15 ]

Lenke til kommentar

Jeg har helt siden jeg snublet over en sinnsykt tidlig demo av Warcraft 2, der man blant annet måtte høste inn stein(sic!), vært en hengiven fan av Blizzard.

Men hvis de virkelig ikke gir ut Ghost til pc, få de fa*n meg en kald skulder neste gang de kommer med noe. Det å rompekjøre en enorm og hengiven fanskare på den måten, hører ingen plass hjemme. Skamme seg!

Lenke til kommentar

Blizzard startet ut som ett selskap som laget konsoll spill, men gikk etterhvert over til PC spill. De har lenge ventet på en mulighet til å prøve seg på konsoll markedet igjen. Det ser ut til at det blir det eneste spillet på konsoll de lager for konsoll uansett :smile:

Ghost ser helt sinnsykt ut fra traileren. Det ser bedre ut enn de fleste FERDIGE spill og de skal fortsatt jobbe på det ett helt år til! Rekner med det ikke blir fullt så heftig på min PS2 som på XBox eller GameCube, men burde allikevell være ett klart must..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-26 12:00, skrev B|Real:

Blizzard har den gleden av å gi ut en NY trailer til StarCraft: Ghost, og den kan dere laste ned

Edit: Traileren er på 13,mb

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-31 12:45 ]</font>

Jeg trur du er den mest 'TST' redigerte personen på dette forumet!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...