Gå til innhold

Netshop nede pga. oppdatering - Hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer heller ikke bra i FF2.0b1

6780936[/snapback]

Beta 1 av Firefox? Feilen kan like gjerne ligge i Firefox.

6780952[/snapback]

Eller den kan ligge i hodet mitt. Poenget er at den siden ikke er testet ordentlig.

6780962[/snapback]

Hei

Cato og andre som lurer. Vi har selvfølgelig testet siden NØYE i lang tid. Faktisk siden tidlig i April og gjort mange større og mindre endringer underveis. Desverre er det slik at det ikke er mulig å gjøre endringer inn mot databasen i multicase (vårt CRM system) på noen som helst annen måte enn å legge siden live og så gjøre endringene. Vi kunne selvfølgelig lagt siden død inntil alt fungerte 100%, men vi mener at det er bedre og ha en side som fungerer 85% og gjøre endringene underveis. Vi syns det er kjempefint om dere kommer med tilbakemeldinger på ting dere syns er feil, da vi prøver å gjøre siden mest mulig brukervennlig.

MVH

Lasse Eknes

Netshop ASA

Lenke til kommentar
Vi syns det er kjempefint om dere kommer med tilbakemeldinger på ting dere syns er feil, da vi prøver å gjøre siden mest mulig brukervennlig.

Jeg legger ved et screenshot, i forminsket størrelse, på hvordan de nye sidene vises hos meg. Det krever en liten justering for Firefox/1.5.0.6.

edit: Jeg får hellere ikke logget inn, som kunde, har en e-post fra 10/3/05 hvor [email protected] har sendt mitt log in info (som ikke virker nå) og e-post adressen som jeg skal opplyse ved glemt passord - gir ingen kundetreff via kundesiden. Kanskje er det kun for meg, så er det ikke så farlig akkurat nå, men kanskje det også gjelder andre?

post-7274-1157099834_thumb.png

Endret av JoKr
Lenke til kommentar

Det med login er en bøgg de har hatt lenge, dvs. delen hvor du prøver å få tak i brukernavn og passord. I det feltet må du skrive in BRUKERNAVN, ikke e-email eller noe annet. (Til tross for at det står e-mail)

Ellers kan jeg bare rapportere om at login og alt fungerer helt fin her i Opera 9 @ 1024x768, noe som etter min mening er ganske imponerende, sårlig når sidene er langt ifra å validere :)

Lenke til kommentar
Det med login er en bøgg de har hatt lenge, dvs. delen hvor du prøver å få tak i brukernavn og passord. I det feltet må du skrive in BRUKERNAVN, ikke e-email eller noe annet. (Til tross for at det står e-mail)

:yes: funker som fy det.

6781411[/snapback]

Hmm, har alltid stått "Brukernavn" her hos meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Netshop burde få pengene tilbake og bytte til en annen leverandør. I tillegg ville jeg ha saksøkt Multicase AS for ha gjort en så dårlig jobb som in the end retter seg dårlig ut mot kundemassene til Netshop.

"Verdens beste nettbutikk" fortjener verdens beste nettside. Netshop har krav på noe mye bedre enn det her!

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Hadde store problemer med å få betalt med visa når jeg i et par dager forsøkte å bestille en vare i helga. Så det er enda en del å jobbe med der ja.

Heldig for Netshop at det var bare de som hadde varen..

Og hva er greia med den fjerde raden med varer som er strukket så veldig ut mot venstre, det burde det være mulig å få gjort noe med? Går ut i fra at det er en bug og ikke en del av designet? Ikke noen stor sak, men hele siden ser litt på 1/2 12 ut.

Lenke til kommentar

Dem har lang vei å gå for å komme opp på nivå med komplett angående design/system/oversiktlighet på nettsidene sine.

- Mange av "samlesidene" på undermenyen er rotete

- Lange navn på noen av undermenyene ødelegger

- Kundesenter siden ser ganske "10min" ut

- Mange av produktbildene er for store og ødelegger designet

Vel, noen av punktene jeg synes burde forbedres, men de jobber vel på spreng med å fikse

Så da er det bare å vente på at harddisken til min nye Zepto kommer på lager :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...