meeg Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har vært slik i hele dag. Ser det er det samme hos NetshopOslo også. Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er nok bare deg..... Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er nok flere enn bare deg... Er det noe viktig står tlf. nr. der da. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det ser ut som de er oppe igjen nå med nytt design Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 De er fortsatt litt i beta stadiet ser det ut som, ihvertfall håper jeg det er tilfellet. Siden har en del bugs i firefox. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) De er fortsatt litt i beta stadiet ser det ut som, ihvertfall håper jeg det er tilfellet. Siden har en del bugs i firefox. 6769246[/snapback] Bugs er en ting - og grassat irriterende. Annet er at de kjører ut uten full funksjonalitet. Om jeg skulle ha handlet PC-deler akkurat nå, hadde ikke Netshop fått noe salg. Typisk eksempel på elendig testing fra leverandøren sin side. Edit: Ser ut til at de får skikk på det etterhvert. Sitter nok en eller flere å jobber hardt Endret 30. august 2006 av Bolson Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Alltid et par ting som må lukes ut når du bytter ut hele designet. Ting faller nok på plass i løpet av dagene. Netshoposlo kan fortsatt nåes her: http://www.netshoposlo.no/aspx/produkter.aspx men siden deres er utrolig treig nå. Da jeg var der sist sa de det var pga. miksing av linux og windows på det interne nettet deres som gjorde at sidene (og systemet hos dem) var så ufattelig tregt. De sa at de kommer til å kaste ut liunx-maskinen så fort som mulig Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det som irriterer meg med Netshop er at de har en tregere side enn komplett og en del andre webshops. Håper de får orden på dette en dag. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det som irriterer meg med Netshop er at de har en tregere side enn komplett og en del andre webshops. Håper de får orden på dette en dag. 6769340[/snapback] Dersom du leste hva jeg skrev over, så nevnte jeg nettopp det, årsaken og hva de har tenkt til å gjøre med det. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja der gikk de tregt ja, så tregt at jeg ikke orker å sjekke mellom sidene faktisk. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Håper ikke det er det endelige designet vi ser nå. Hvis det er det, kaller jeg det et skritt i feil retning, og ikke en forbedring. Endret 30. august 2006 av meeg Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kan jo ikke endre på den bærbare pc'en jeg hadde tenkt å kjøpe! Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg bestilte en bærbar pc for 7 dager siden, og den ståre fortsatt på "åpen". En annen ting er at de ikke svarer på mail's osv. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg bestilte en bærbar pc for 7 dager siden, og den ståre fortsatt på "åpen". En annen ting er at de ikke svarer på mail's osv. 6776133[/snapback] Hva med telefon? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skjer i dag då? Får eit innloggingsvindauge når eg går inn på Netshop sine sider, kunne dei ikkje hatt eit subdomene å teste dette på? Hadde liksom tenkt å bestille noko eg... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hvis dette er det endelige designet til netshop blir jeg utrolig skuffet. Da er jeg redd de mister meg som kunde. Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skjer i dag då? Får eit innloggingsvindauge når eg går inn på Netshop sine sider, kunne dei ikkje hatt eit subdomene å teste dette på? Hadde liksom tenkt å bestille noko eg... 6778639[/snapback] Jeg hadde også problemer med det. Viste seg at bokmerket jeg hadde pekte til en underkatalog som du ble redirigert til med den gamle løsningen de hadde. Endret den til http://www.netshop.no/ og kom rett inn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Du kan ikke bestille fordi du ikke har bestillingstillatelse. Kontakt kundeservice. Og kor er det blitt av supportadressa på e-post? Endret 1. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis dette er det endelige designet til netshop blir jeg utrolig skuffet.Da er jeg redd de mister meg som kunde. 6779016[/snapback] skulle det ikke mere til?...jaja tror ikke de har mistet den beste kunden da Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Siden funker fortsatt ikke 100% i Firefox 1.5.0.6. På tide å kjefte litt på MultiCase Norge AS, Netshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå