Gå til innhold

Netshop nede pga. oppdatering - Hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er fortsatt litt i beta stadiet ser det ut som, ihvertfall håper jeg det er tilfellet.

Siden har en del bugs i firefox.

6769246[/snapback]

Bugs er en ting - og grassat irriterende.

Annet er at de kjører ut uten full funksjonalitet. Om jeg skulle ha handlet PC-deler akkurat nå, hadde ikke Netshop fått noe salg.

Typisk eksempel på elendig testing fra leverandøren sin side.

Edit: Ser ut til at de får skikk på det etterhvert. Sitter nok en eller flere å jobber hardt

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Alltid et par ting som må lukes ut når du bytter ut hele designet. Ting faller nok på plass i løpet av dagene.

Netshoposlo kan fortsatt nåes her: http://www.netshoposlo.no/aspx/produkter.aspx

men siden deres er utrolig treig nå.

Da jeg var der sist sa de det var pga. miksing av linux og windows på det interne nettet deres som gjorde at sidene (og systemet hos dem) var så ufattelig tregt. De sa at de kommer til å kaste ut liunx-maskinen så fort som mulig

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg med Netshop er at de har en tregere side enn komplett og en del andre webshops. Håper de får orden på dette en dag.

6769340[/snapback]

Dersom du leste hva jeg skrev over, så nevnte jeg nettopp det, årsaken og hva de har tenkt til å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Skjer i dag då? Får eit innloggingsvindauge når eg går inn på Netshop sine sider, kunne dei ikkje hatt eit subdomene å teste dette på? Hadde liksom tenkt å bestille noko eg...

6778639[/snapback]

Jeg hadde også problemer med det. Viste seg at bokmerket jeg hadde pekte til en underkatalog som du ble redirigert til med den gamle løsningen de hadde. Endret den til http://www.netshop.no/ og kom rett inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...