Gå til innhold

MPX: Hp-konkuranse, "ufrivillig" deltagelse

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne tråden, men prøver her siden det tross alt handler om MPX.

Mpx har fortiden en HP-konkuranse hvor en skal svare på en diverse spørsmål. Jeg sjekket denne konkuransen, men siden jeg ikke gadd å finne svar på spørsmålene lukket jeg bare vinduet, uten å ha påført noen svar eller emailadresse.

Men idag fikk jeg en mail fra questback.com, som antageligvis vedlikerholder konkuransen til Mpx/Hp. Og der stod det at dette var en bekreftelsesmail på svarene jeg hadde avgitt i konkuransen + navn og adresse.

Det rare er som sagt at jeg verken har avgitt svar og personlige opplysninger. Tenkte kanskje at de hadde en eller annen cookies som hentet kundeopplysninger fra Mpx, men for det første, har vel ikke mpx ikke lov til å gjøre dette, for det andre, var jeg IKKE innlogget, og for det tredje, mine personlige opplysninger hos Mpx er ikke oppdatert og står med gammel adresse. MEN i mailen som jeg nettopp fikk, står min NYE adrsse. Hvor har de fått tak i den?

Ooog, jeg tror jaggu at svarene som de påstår jeg har avgitt er faktisk riktige. Er dette en eller annen triks på "lure" meg til å delta i konkuransen likevel?

:dontgetit:

Noen andre som har opplevd det samme?

Endret av fAight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...