Gå til innhold

Hva er den peneste/styggeste bærbare ute nå?

farballa

Anbefalte innlegg

Dama tenker på å kjøpe ny laptop. Og som kvinner flest så er utsende av stor betydning, det er i denne samenhengen jeg lurer litt på hva som er der ute av estetisk korrekte laptoper (eks: MacBook som hun liker veldig godt utsende messig).

Selv har jeg en CL56 som etter min mening er ganske lekker, innmaten begynner å bli litt gammel, men den ser nå pen ut har jeg fått høre :thumbup:

Jeg har jo sett enkelte som etter min mening er stygge som få, en god del dell for.eks :p

For at det ikke skal bli utdaterte maskiner så gjerne maskiner med Core Duo/Turino X2 (om det ble riktig)

Så kom an og hiv inn forslag til pene og lekkre laptoper :tease:

P.s Om noen har eksempel på stygge også så hiv dem gjerne med.

Endret av farballa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

apple macbook, både "ordinær" og pro

er meget lekre maskiner.

Andre maskiner man ikke skal kimse av er 12.1 og 14.1 tommerne til LG.

(14.1") LG T1 express dual

notebook_t1_big_lge_lge01_lge-300x200.jpg

2.1 mm tykk og 1.9 kg

I mine øyne en estetisk perle, stillegående, stabil, og ikke minst lett og portabel samtidig som den har en stor og klar skjerm.

Lenke til kommentar

Rent personlig syntes jeg ikke acer sine Ferrari pcer har vært så veldig stillige, likte den Fijitsuen, personlig liker jeg best de litt mer stilrene :yes:

Men smaken er jo som baken, delt.

Når det kommer nok pcer så kanskje jeg kan plukke ut noen så kan vi kjøre en avstemning på det :thumbup:

Lenke til kommentar
apple macbook, både "ordinær" og pro

er meget lekre maskiner.

Er enig i at de er litt stillige, men etter å ha sett dem i butikken ble jeg egentlig litt skuffet, syntes formen på dem var litt merklig.

Men så iBook igjen i dag på forelesning, og tar en den ut av butikken så ble den mye bedre :p

Andre maskiner man ikke skal kimse av er 12.1 og 14.1 tommerne til LG.

Helt enig, disse er uforskamet flotte og se på, bare synd de er så dyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...