Gå til innhold

Nye PC deler.. Trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg har en pc, en 2800+ AMD prosessor og ett X800XT skjermkort som fungerer utmerket bra, det eneste er at CPU'en er så træg at jeg knappt får FPS i noen spill som er.. :\

Jeg er en WoW spiller som Raider en del, og å raide med 9FPS er ikke akkurat akkseptabelt av mange.. Så da tenkte jeg at nå som stipendet kommer, så skulle jeg oppgradere litt, så jeg var inne på komplett å kikka, der hadde de masse dyre ting som også ikke var der plutselig, Tenkte på å bruke sånn ca 4000 på HK,CPU,Lydkort og ei minne brikke..

Var inne på MPX derimot, og der fannt jeg ei pakke, lurer bare på hva dere syns..

(PS: har 1536MB ram fra før av, samme typen, derfor kjøper jeg bare en minnebrikke.)

post-34615-1156927853_thumb.jpg

/edit. Legger til ei Thermaltake Golden Orb II CPU Kjøler til 245-,

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grei den. Men hovedkortet har jo lyd fra før, så hvis du ikke er så veldig kresen på lyden, kan du jo spare 1000,- ved å droppe lydkortet.

6769413[/snapback]

Joda er sannt det, men er så driiit lei de intigrerte dritta av noen lydkort, har hatt intigrert på sånnalle HK som jeg har hatt, og det og nettverkskortet er det første som ryker!

På det jeg har nå så funker bare én kanal og jeg må kjøre det på halvt volum ellers høres alt sprengt ut..

Så har allerede kjøpt meg 1GB nettverkskort, så er det bare lydkortet som mangler :p

Men bestiller det systemet når jeg får cash! Takker =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...