ChristianEgeland Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hei! Sikkert et dumt spørsmål men er det mulig at PSU'en min gjør det umulig å klokke skjermkortet mer en 396/1089? Jeg mistenker at jeg kanskje har en PSU i minste laget (350w). PSU'en driver i tillegg til skjermkortet: - 1x DVD - 3x HDD (1x SATA, 2x IDE) - 3x 80mm vifter - AMD64 3500+ Winchester - 2GB corsair PC4000 - PCI 1394 kort - WiFi PCI Bruker Zahlman kjøler på GPU'en - temperaturen overstiger aldri 70 grader under load, ligger på ca 55 idle. Mener å huske at dette kortet kommer med 400/1100 som standard? Kjører kortet på default volt setting - er det hensiktsmessig å øke denne eller bør den stå der den er? (1.6v om jeg ikke husker feil). Kjørte forresten en test 3dmark06 og fikk en score på 2163 (1280x1024). CPU'en er ikke klokka noe - og ram'en kjører på stock timings. Takk for alle svar:) Endret 30. august 2006 av ChristianEgeland Lenke til kommentar
ChristianEgeland Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ingen som har peiling? Jeg har nå byttet PSU til en MIST 500w, noe som burde holde, men jeg kommer fortsatt ikke over 400/1120, er dette rett og slett maks på kortet? Har et Gainward 6800 GS AGP Har satt på en Zahlman kjøler på kortet, og temperaturen er aldri over 70 grader på kortet ved load - så temperaturen skulle ikke hindre videre klokking? Er dette et kort som kan være en god kandidat til volt modding eller er det ikke vits å vurdere? Hvor mye har dere andre ivrige klokkere klart å få dette opp i? Endret 4. september 2006 av ChristianEgeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå