Gå til innhold

Er det bare meg, eller har AV blitt værre for Hord

Anbefalte innlegg

Jeg synes at etter patchen, har horde det værre enn noen gang på AV.

Nå kommer virkelig det frem hvor dårlig balansert AV virkelig er.

Horde siden må kjempe seg igjennom hele basen, mens Alliance kan ta snarveier for å unngå mye av farene på basen.

Taper for det meste, og det er mye LAG.

Noen andre som vil dele sine erfaringer? Evt motsigelser? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Horde siden må kjempe seg igjennom hele basen, mens Alliance kan ta snarveier for å unngå mye av farene på basen.

6769046[/snapback]

Totalt bullshit.

Og på tide var det, selv om jeg for lengst har gitt opp AV.

Lenke til kommentar

Før vant alltid horde, og en av kamp kunne ta opp til 12-14timer, og det var ikke noe moro. Så kom det en patch som gjorde en av kamp til rundt 2timer, + - selfølgelig. Da vant også allianse litt(på min server) og jeg har alltid vært av den oppfatningen at Horde sine baser og diverse ligger bedre til. Feks orc basen i forhold til Allianse basen, i tillegg hvordan diverse tårn ligger fordelt på banen.

Lenke til kommentar

Før 1.10 (tror det var da de balanserte AV) var de klin umulig å vinne AV som allianse og en normal kamp kunne ta 10 timer. Etter balanseringen gikk tiden ned til 2-3 timer og på Bloodfeather var det 60/40 til hordenes fordel. Etter en stund gikk alliansen over til å rushe og da ble det kanskje 70/30 til alliansen.

Etter 1.12 synes jeg framdeles det er 70/30 til alliansen, men siden rundene ligger på rundt 20 min kan det virke som hordene sliter mer nå enn før.

Lenke til kommentar
Totalt bullshit.

6769240[/snapback]

Nåh. Ikke det at det har så voldsomt mye å si, men castere/huntere står relativt trygt i FW-tårnene og dekker mye av slagmarken utenfor Drek'thar. Står et par allyer i tårnene etter de er cappet, kan de drepe eller betraktelig svekke horde som rir inn for å hjelpe. Noe tilsvarende i SP-basen går dårlig, pga avstanden mellom tårnene og inngangen til Vanndar.

Det er også betraktelig kortere avstand fra hulen hvor allies spawner til SP GY, enn det er fra horde-hulen til FW GY og i tillegg kan de gå tvers gjennom ubuffete folk, frostnovae dem og svekke dem betraktelig før de kommer seg ut fra graveyarden.

Og, i tillegg har allies broen som må krysses, innenfor rekkevidde for bueskytterne i nord-tårnet.

Lenke til kommentar

6769046[/snapback]

hord trenger ikke gå over broa. kan komme inn via fjellet på baksiden også

Lenke til kommentar

Før Crossrealm-BG: Horde vinner 4 av 5 matcher.

Etter Crossrealm-BG: Det er sånn ca 50-50.

Enten er alliance på Dentarg dårlig, eller så er bare horden i battlegroupen vår elendig. :(

Forøvrig synes jeg ikke noe om rushetaktikkene. Synes det er teit at det er mulig å unngå spesielt med fighting, og omtrent gå rett på generalen. =/

Lenke til kommentar
Før Crossrealm-BG: Horde vinner 4 av 5 matcher.

Etter Crossrealm-BG: Det er sånn ca 50-50.

Enten er alliance på Dentarg dårlig, eller så er bare horden i battlegroupen vår elendig. :(

Forøvrig synes jeg ikke noe om rushetaktikkene. Synes det er teit at det er mulig å unngå spesielt med fighting, og omtrent gå rett på generalen. =/

6770603[/snapback]

AV er ikke BG, det er en instance hvor horder og allianser konkurerer om å drepe en boss raskert. Hvor det raskeste laget får meste rep. Det føles hvertfall sånn.

En fordel med at rundere går så fort er man tjener ok med honor uten å være avhengig av premade gruppe. Hvis man vinner though.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

6769046[/snapback]

hord trenger ikke gå over broa. kan komme inn via fjellet på baksiden også

6770267[/snapback]

bull, funker ikke.

tror jeg har vunnet 8/10 AV'er, frostwhisper battlegroup 5.

horde :cool:

Lenke til kommentar
vil no si det er letter for ally og vinne, bare og hoppe over muren så er du inne i borgen, 

mens horde må kjempe seg igjennom og over den broa , og der er det 2 tårn som skyter piler på oss,

6772164[/snapback]

jaha, det er vanskeligere for ally å løpe og vinne over tårnene i horde base, det er lettere for horde faktisk i ally base

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...