knopflerbruce Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 91.47-driverne er nesten helt nye, og skal visst passe med denne serien. Nedlastningen kan du finne her. Fint om noen her kan si noe om disse er like fulle av feil som 91.31 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg installerte 91.33, og det så faktisk ut til å hjelpe. Jeg kunne spille i fire timer i F.E.A.R uten annet en små artifacts i fem minutter (gjalt visst kun en spesifikk level). Dessverre opplevde jeg samme problematikk i et testprogram dagen deretter. Men kan jo alltids prøve ut 91.47 da. Skal i alle tilfeller ikke levere inn skjermkortet før i morgen. EDIT: Nei, 91.47 er ikke kompatibelt med GeForce 7900GT, ser det ut som. Endret 1. september 2006 av aadnk Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg installerte 91.33, og det så faktisk ut til å hjelpe. Jeg kunne spille i fire timer i F.E.A.R uten annet en små artifacts i fem minutter (gjalt visst kun en spesifikk level). Dessverre opplevde jeg samme problematikk i et testprogram dagen deretter. Men kan jo alltids prøve ut 91.47 da. Skal i alle tilfeller ikke levere inn skjermkortet før i morgen. EDIT: Nei, 91.47 er ikke kompatibelt med GeForce 7900GT, ser det ut som. 6782052[/snapback] Sikker på det? Her står det noe annet. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Sikker på det? Her står det noe annet. 6786787[/snapback] Ganske så sikker. Dessuten fungerer ikke nedlastingslenken på den siden. I alle tilfeller har jeg sendt skjermkortet tilbake til Komplett i dag. Tar vel en uke regner jeg med, før jeg får kortet tilbake. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sikker på det? Her står det noe annet. 6786787[/snapback] Ganske så sikker. Dessuten fungerer ikke nedlastingslenken på den siden. I alle tilfeller har jeg sendt skjermkortet tilbake til Komplett i dag. Tar vel en uke regner jeg med, før jeg får kortet tilbake. 6790265[/snapback] Du får nok en nytt kort tenker jeg, ikke et reparert et Forøvrig kan det tenkes det tar mer enn en uke, tok noen dager før de testet mitt 7800gt, i tillegg tar det 3-4 dager før du får det i posten. Tips: Ring og spør 2 dager etter at de har mottatt kortet, de kan si omtrent hvor lang tid du må vente før de får sjekket det. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Du får nok en nytt kort tenker jeg, ikke et reparert et 6792954[/snapback] Heh, sant det; mente såklart et nytt kort. Og ja, du har vel rett, selve testingen vil nok ta en stund. Jeg sendte dessuten kortet på lørdag, så det blir ikke sendt før i morgen. Endret 3. september 2006 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå